Tutoriale

V-Ray dla 3ds Max

Ustawienie dziennego światła w scenie wewnętrznej

Film pokazuje jak tworzyć proste ustawienia oświetlenia dziennego z wykorzystaniem V-Ray i...

Tekstury MultiSub

Przydzielanie różnych tekstur w oparciu o ID obiektu przy pomocy V-Ray MultiSub.

Wybór oświetlenia

Renderowanie elementu w celu wyodrębnienia udziału poszczególnych rodzajów oświetlenia.

Odległe tekstury

Tworzenie szerokiego wachlarza efektów w oparciu o odległość pomiędzy obiektami w scenie.

V-Ray dla SketchUp

Ustawienie dziennego światła w scenie wewnętrznej

W tym filmiku dowiesz się jak tworzyć ustawienia dziennego oświetlenia w scenie wewnątrz pomieszczenia.

Zderzanie i przemieszczanie

Ambient Occlusion

Ambient Occlusion (AO) jest metodą cieniowania, która dodaje renderom więcej realizmu i wrażenie...

Mapowanie zabrudzenia UV

Chaos Group wyjaśnia jak korzystać z V-Ray Dirt Texture Mapping w celu stworzenia antycznego...

V-Ray dla Maya

Najnowsze funkcje V-Ray 2.0 / główne funkcje stosowane w VFX

Ustawienie dziennego światła w scenie wewnętrznej

Film pokazuje jak tworzyć proste ustawienia oświetlenia dziennego z wykorzystaniem V-Ray i Maya.

Oświetlenie w oparciu o obiekt

Tworzenie dokładnych rozwiązań IBL z ostrymi cieniami w znacznie krótszym czasie.

V-Ray 2.0 dla Maya z interaktywnym renderingiem na CPU&GPU

Teraz możliwe jest korzystanie z interaktywnego silnika renderującego, działającego zarówno...

V-Ray dla Softimage

Prezentacja możliwości programu V-Ray dla Softimage

Chaos Group wydała właśnie oficjalną wersję V-Ray dla Softimage. W filmie opisane zostały główne...

Materiały V-Ray

Filmik instruktażowy omawia różne opcje cieniowania w pierwszej oficjalnej wersji V-Ray dla...

Cieniowanie włosów i futra

W tym filmie Jimmy z Chaos Group pokazuje w jaki sposób można szybko i sprawnie renderować...

V-Ray Proxy

Film prezentuje w jaki sposób wykorzystać V-Ray Proxy do renderowania ciężkiej geometrii przy...