ŁATWY W UŻYCIU
Łatwy do nauki i prosty w obsłudze. V-Ray dla Rhino zaprojektowano po to byś nie tracił czasu!
Szybsze i inteligentniejsze renderowanie niż kiedykolwiek wcześniej
Kup licencjęlubPobierz V-Ray dla RhinoPracuj szybciej z V-Ray 5 dla Rhinoceros. Zarządzaj materiałami V-Ray bezpośrednio w Rhino. Wykorzystaj możliwości współpracy z Grasshopper i przyspiesz pracę wykorzystując cały dostępną moc GPU i CPU.
Łatwy do nauki i prosty w obsłudze. V-Ray dla Rhino zaprojektowano po to byś nie tracił czasu!
V-Ray pozwoli na tworzenie renderów w najwyższej możliwej jakości – bezpośrednio w Rhino.
V-Ray daje Ci moc, z którą wyrenderujesz wszystko – od szybkich projektów po najbardziej szczegółowe sceny 3D.
Renderuj szybko, projektuj jeszcze szybciej. V-Ray dla Rhino da Ci więcej czasu na bycie kreatywnym i skróci czas oczekiwania. Renderuj szybko, projektuj jeszcze szybciej!
Skup się na projektowaniu z pełnym zestawem kreatywnych narzędzi przeznaczonych do oświetlania, cieniowania i renderowania.
Każdego dnia V-Ray służy artystom i projektantom światowej klasy w ich codziennej pracy, podczas tworzenia niepowtarzalnych obrazów i projektów.
Szybsze renderowanie interaktywne. Ulepszony obieg materiałów. Potężna funkcjonalność Grasshopper. I więcej.
Aktualizacja 1 V-Ray Next dla Rhino zawiera wiele przydatnych funkcji dla łatwiejszego przepływu materiałów, szybszego interaktywnego renderowania i potężnych nowych funkcji tworzenia animacji w V-Ray dla Grasshopper.
V-Ray Next dla Rhino wprowadził całkowicie zmieniony System Zarządzania Zasobami, szereg optymalizacji wydajności we wszystkich obszarach oraz szereg nowych narzędzi, które znacznie ułatwiają zarządzanie scenami - nawet tymi szalenie złożonymi.
Najnowsza aktualizacja V-Ray oferuje jeszcze bliższą integrację z Rhino. Teraz możesz tworzyć materiały V-Ray bezpośrednio w panelu Materiały Rhino. Ponadto można łatwo nakładać materiały za pomocą prostego przeciągania i upuszczania bezpośrednio na obiekty sceny lub warstwy.
Dowiedz się więcejZrób więcej w Grasshopper niż kiedykolwiek wcześniej i skorzystaj z nowych, potężnych możliwości. Aktualizacja 1 wprowadza funkcje umożliwiające tworzenie jeszcze bardziej zaawansowanych konfiguracji animacji. Ponadto można teraz eksportować sceny V-Ray i pliki geometrii na podstawie definicji Grasshopper.
Dowiedz się więcejV-Ray Next dla Rhino posiada kilka wzmacniaczy prędkości. Najnowsza aktualizacja zawiera bardziej responsywne interaktywne renderowanie CPU podczas edycji kamery w scenie, oświetlenia i materiałów, a także nowy algorytm Light Cache poprawiający zachowanie animacji.
Dowiedz się więcejTeraz GPU V-Ray działający na NVIDIA CUDA może w pełni wykorzystać cały dostępny sprzęt, w tym wszystkie GPU i CPU.
Usuń zaszumienie i znacząco skróć czas renderowania. Dzięki V-Ray Denoiser możesz odszumić każdy element renderowania w postprodukcji. A dzięki NVIDIA AI Denoiser, V-Ray zapewnia natychmiastowe sprzężenie zwrotne przy mniejszym szumie, podczas gdy projektujesz interaktywnie.
Renderuj interaktywnie już podczas projektowania. Dostosuj oświetlenie oraz materiały i od razu zobacz rezultaty.
Renderuj sceny jako osobne elementy dla większej artystycznej kontroli w Twoim programie do edycji obrazów.
Potężny, skalowalny system renderingu dystrybutywnego, który jest łatwy i szybki.
V-Ray dla Rhino wprowadza nowy i uproszczony sposób pracy dla renderingu studium oświetlenia, różnych punktów obrotu czy animacji z lotu ptaka.
V-Ray dla Grasshopper jest teraz szybszy i prostszy, dzięki nowym ustawieniom oświetlenia oraz konfiguracji materiałów. Obiekty Grasshopper możesz renderować bezpośrednio jako część sceny Rhino bez geometrii wypalania.
Renderowanie w chmurze to tylko jedno kliknięcie.
V-Ray Batch ułatwia renderowanie migawek z tego samego projektu lub widoków z wielu plików Rhino jednocześnie.
Automatycznie analizuje scenę w celu zoptymalizowania renderowania, aby uzyskać najlepszą jakość w krótszym czasie.
Nakładka na okno dialogowe Rhino. Jest renderowana interaktywnie i jeśli dokonane zostaną zmiany sceny, aktualizuje renderowany wynik.
Nowy tryb Adaptive Lights pomoże przyspieszyć proces renderingu w scenach z wykorzystaniem większej ilości świateł nawet do 700%.
Teraz możesz kontrolować wszystkie instancje oświetlenia tak jak pojedyncze źródło światło za pośrednictwem Asset Editor.
Renderuj fotorealistyczne przestrzenie i wnętrza, dzięki rozbudowanym i szybkim metodom globalnego oświetlenia.
Renderuj naturalne i sztuczne światło przy użyciu szerokiej gamy typów oświetlenia.
Oświetlaj sceny używając techniki HDRI dla ich otoczenia.
Renderuj realistyczne światło dzienne w dowolnym czasie i dowolnym miejscu.
Renderuj szybsze, czystsze i dokładniejsze oświetlenie oparte na obrazie, które jest nawet 7 razy szybsze. Nowe oświetlenie adaptacyjne Dome Light eliminuje również potrzebę ustawiania Portal lights do wnętrz.
Analiza oświetlenia ułatwia zwizualizowanie wartości oświetlenia świata rzeczywistego (w Luxach) w każdej scenie.
Twórz, edytuj i zarządzaj wszystkimi zasobami, w tym światłami, materiałami, teksturami, geometrią i renderuj elementy w jednym miejscu. Wszystkie zasoby są zorganizowane w intuicyjnej strukturze katalogów.
Zarządzaj wszystkimi plikami scen z jednego miejsca. Ustalaj ścieżki plików, twórz archiwa scen i zachowuj dane ustawień dotyczących tekstur, plików IES czy obiektów proxy.
Nowe narzędzie wybierania kolorów pozwoli wybierać wartości kolorystyczne spośród wartości RGB (0-255) lub przestrzeni koloru renderingu (0.0-1.0).
Śledź historię rendering, dopasuj kolorystykę, ekspozycję oraz inne parametry bezpośrednio w oknie renderingu.
Przeglądaj materiały, światła, tekstury i elementy renderowania w jednej przeglądarce. Obserwuj, jak zmiany parametrów wpływają na wygląd zasobu w konkretnym izolowanym ustawieniu.
Użyj RhinoScript i Python, aby zaprogramować V-Ray Next,by móc projektować jeszcze więcej! Możesz np. zautomatyzować zarządzanie scenami lub uzyskać dostęp do parametrów niewidocznych w interfejsie użytkownika.
Przeglądaj materiały, światła, tekstury i elementy renderowania w jednej przeglądarce. Obserwuj, jak zmiany parametrów wpływają na wygląd zasobu w konkretnym izolowanym ustawieniu.
Wybierz wiele scen lub zasobów biblioteki, a także wiele filtrów paska narzędzi, aby przyspieszyć proces pracy.
Odwzoruj wiele parametrów materiału z tą samą teksturą źródłową, aby uprościć strukturę modułu cieniującego i zarządzanie nim.
Pracuj niczym fotograf, dzięki funkcjom rzeczywistego aparatu i kontroluj parametry, takie jak: ekspozycja balans bieli, głębia, obszar oraz inne.
Renderuj zawartość VR dla popularnych zestawów do rzeczywistości wirtualnej.
Dodaj akcelerowane przez GPU glare i bloom, aby zwiększyć fotorealizm. Dostrajaj efekty soczewki interaktywnie podczas renderowania.
Uchwyć idealną ekspozycję za każdym razem! Nowe parametry aparatu - automatyczna ekspozycja i automatyczny balans bieli sprawiają, że renderowanie jest proste jak wycelowanie i zrobienie zdjęcia.
Twórz wspaniałe materiały, które wyglądają jak prawdziwe.
Twórz realistyczne, unikalne materiały stosując którąkolwiek z map tekstury lub jedną z wielu wewnętrznych tekstur proceduralnych V-Ray.
Renderuj ulepszoną wersję materiałów Rhino bez konwertowania ich na shadery V-Ray.
Wybieraj spośród ponad 1000 materiałów, które wystarczy przeciągnąć i przyśpiesz tworzenie kolejnego projektu.
Materiał V-Ray dodaje natywne wsparcie dla metalicznych odbić (Metalness) w celu uzyskania większej kompatybilności z materiałami PBR oraz aplikacjami, takimi jak Substance Designer.
Dzięki efektom realistycznej mgły 3D oraz rozpraszaniu oświetlenia, nadasz swoim scenom prawdziwą głębię.
Oświetlaj sceny używając techniki HDRI dla ich otoczenia.
Realistyczne rozpraszanie światła i przezroczystość materiału.
Dodawaj bardzo szczegółowe modele, takie jak trawa, drzewa i samochody jako obiekty proxy V-Ray.
Kontroluj wygląd proxy V-Ray za pośrednictwem pola widoku Rhino. Wybieraj spośród siatki całości, ramki ograniczającej, punktu, a także nowej siatki typu low poly jako trybu podglądu proxy.
Szybko dodasz szczegóły do powierzchni, bez potrzeby dodatkowego modelowania, dzięki zoptymalizowanej funkcji displacement 2D – idealnej w przypadku materiałów architektonicznych, jak kamień lub cegła.
Twórz realistyczne tereny trawiaste, tkaniny i dywany dzięki V-Ray Fur.
Z łatwością wykonasz szybkie rendery przekrojów i sekcji dzięki V-Ray Clipper.
Dziel się kompletnymi, gotowymi do wyrenderowania plikami V-Ray 3 dla SketchUp z każdą aplikacją V-Ray 3.4 lub nowszą.
Wybierz program do renderingu V-Ray dla Rihno — postaw na szybki render Twoich wizualizacji
Przyspiesz pracę nad fotorealistycznymi wizualizacjami, korzystając nie tylko z Twoich umiejętności projektowych, ale również z pełnego potencjału technologicznego Twojego sprzętu. Silnik renderujący V-Ray dla Rihno podczas renderu projektów, wykorzystuje rendering hybrydowy i pełną moc GPU i CPU. Łatwy w obsłudze interfejs oprogramowania pozwoli Ci na przygotowanie wysokiej jakości wizualizacji z uwzględnieniem najdrobniejszych szczegółów. Mając wśród narzędzi projektowych ten program do renderingu oszczędzisz sporo czasu na oczekiwaniu gotowych renderów. Postaw na wyższy poziom efektywności i poznaj bliżej silnik renderujący V-Ray dla Rihno.
Cechy wyróżniające silnik renderujący
Renderowanie w V-Ray dla Rihno to rendering nie tylko całych scen, ale również elementów. Możliwa jest praca z użyciem funkcji denoiser, która pomaga likwidować zaszumienia pojawiające się w projektach wizualizacji na każdym elemencie poddanym postprodukcji. Warto skorzystać z automatyzacji migawek i renderingu seryjnego, co pozwala otrzymać render wybranej migawki z projektu. Dostosowując na bieżąco podczas projektowania oświetlenie i materiały stawiasz na rozwiązanie, które jeszcze lepiej optymalizuje czas Twojejpracy nad projektem.
Ponadto warto zwrócić uwagę na dostępne funkcje oświetlenia. W oprogramowaniu do renderingu V-Ray dla Rihno znajdziesz:
- możliwość oświetlania scen z wykorzystaniem techniki HDR,
- przy zastosowaniu metod globalnego oświetlenia,
- trybu adaptive lights,
- oświetlenia adaptacyjnego dome light.
Tworzenie materiałów w programie do renderowania wizualizacji, które będą wyglądały jak prawdziwe, nie zawsze oznacza konieczność tworzenia ich od zera. W V-Ray dla Rihno zyskujesz dostęp do biblioteki gotowych materiałów, z których możesz korzystać, projektując własne rozwiązania. Praca z zaawansowanymi teksturami jest znacznie łatwiejsza, dzięki obecności map tekstur.
Dowiedz się więcej o pracy z oprogramowaniem do renderingu V-Ray
Chcąc opanować podstawy, jak i dążąc do poznania zaawansowanych metod projektowania, warto przyjrzeć się szkoleniom oferowanym przez Certyfikowane Centrum Szkoleniowe i Egzaminacyjne Progrupa. Wśród kursów znajdują się szkolenia podstawowe, jak i zaawansowane organizowane w formie online oraz stacjonarnie. Doświadczeni trenerzy przeszkolili już niejedną grupę projektantów. Sprawdź aktualny terminarz szkoleń i przekonaj się, które będzie dla Ciebie idealne. Nauka pod okiem praktyków pozwala na rozwój umiejętności projektowych, z których korzystasz w codziennej pracy.
Zachęcamy również do zapoznania się z Warsztatami Wizualizacji, gdzie uczestnicy pracują nad wysokiej jakości wizualizacjami w oparciu o realistyczne modele 3D. To okazja na doszlifowanie pracy z programem renderującym oraz sposób na poznanie aktualnych trendów wnętrzarskich. Podczas Warsztatów Wizualizacji uczestnicy pracują w oparciu o zasoby cyfrowe znajdujące się w największej, polskiej bibliotece 3D ArchiUp, już teraz możesz z nich samodzielnie korzystać, logując się w serwisie.
Zachęcamy również do zapoznania się z Warsztatami Wizualizacji, gdzie uczestnicy pracują nad wysokiej jakości wizualizacjami w oparciu o realistyczne modele 3D. To okazja na doszlifowanie pracy z programem renderującym oraz sposób na poznanie aktualnych trendów wnętrzarskich. Podczas Warsztatów Wizualizacji uczestnicy pracują w oparciu o zasoby cyfrowe znajdujące się w największej, polskiej bibliotece 3D ArchiUp, już teraz możesz z nich samodzielnie korzystać, logując się w serwisie.