V-RAY NEXT DLA SKETCHUP

V-RAY NEXT DLA SKETCHUP

Optymalizuj pracę i renderuj szybciej niż kiedykolwiek

Kup licencjęlubPobierz V-Ray dla SketchUp
V-Ray dla SketchUp

Przedstawiamy kolejną generację silników renderujących.

Łatwy w obsłudze i szybki V-Ray Next dla SketchUp ułatwi Ci przygotowanie pięknych wizualizacji architektury, wnętrz, otoczenia czy elementów wystroju.

ŁATWY W UŻYCIU

Łatwy do nauki i łatwy w obsłudze. V-Ray dla SketchUp zaprojektowano po to byś nie tracił czasu.

JAKOŚĆ

V-Ray pozwoli na tworzenie renderów w najwyższej możliwej jakości – bezpośrednio w SketchUp.

SIŁA

V-Ray daje Ci moc, z którą wyrenderujesz wszystko – od szybkich projektów po najbardziej szczegółowe sceny 3D.

SZYBKOŚĆ

Renderuj szybko, projektuj jeszcze szybciej. V-Ray dla SketchUp da Ci więcej czasu na bycie kreatywnym i skróci czas oczekiwania.

KREATYWNA KONTROLA

Skup się na projektowaniu z pełnym zestawem kreatywnych narzędzi przeznaczonych do oświetlania, cieniowania i renderowania.

STANDARD W BRANŻY

92 na 100 czołowych firm architektonicznych na świecie, codziennie korzysta z V-Ray’a.

CO NOWEGO W WERSJI NEXT

V-Ray dla SketchUp, aktualizacja 2. Teraz w pełni kompatybilny ze SketchUp 2020

V-Ray for SketchUp Video

Co nowego w V-Ray dla SketchUp, aktualizacja 2

Najnowsza aktualizacja zawiera m.in. wsparcie dla kart RTX, ulepszony próbnik kolorów, nowy motyw oraz szereg przydatnych ulepszeń ułatwiających pracę z geometrią i materiałami. Ponadto, działa płynnie w SketchUp 2020.

V-Ray for SketchUp Video

Co nowego w V-Ray dla SketchUp, aktualizacja 1

V-Ray Next dla SketchUp, aktualizacja 1 oferuje lepszą obsługę niektórych ulubionych narzędzi V-Ray, szybsze interaktywne renderowanie i nowe, zaawansowane funkcje, które znacznie ułatwiają zarządzanie scenami.

Współpraca z najnowszymi i najlepszymi wersjami

Teraz V-Ray w pełni współpracuje z najnowszą wersją oprogramowania SketchUp 2020 od firmy Trimble. Dodatkowo, dzięki wsparciu NVIDIA RTX, możesz bardziej przyśpieszyć renderowanie z wykorzystaniem GPU.

Dowiedz się więcej

Optymalizacja procesu pracy

Najświeższa aktualizacja ułatwia zarządzanie materiałami z ustawieniami proxy. Co więcej, teraz możesz precyzyjnie dobrać kolor o odpowiednim odcieniu i saturacji, za pomocą nowej funkcji Color Assistant.

Dowiedz się więcej

Lepsza funkcjonalność

Dzięki wprowadzeniu ulepszeń zorientowanych na satysfakcję użytkownika, aktualizacja 2 to sama przyjemność. Ciesz się lepszym programem instalującym oraz nowym, jaśniejszym motywem kolorystycznym, który odmieni wygląd twojego interfejsu V-Ray.

Dowiedz się więcej

CECHY PRODUKTU

Rendering CPU, GPU oraz hybrydowy

V-Ray posiada dwa potężne silniki renderujące. Możesz wybierać pomiędzy super-szybkimi GPU i CPU lub renderingiem hybrydowym, tak aby optymalnie dopasować go do wymagań i potrzeb Twojego projektu.

DENOISER

Usuwa szumy i drastycznie skraca czas renderingu. Dzięki V-Ray Denoiser, pozbędziesz się zakłóceń z każdego elementu w procesie postprodukcji. Dodatkowo dzięki NVIDIA AI Denoiser, V-Ray zapewni natychmiastową informację zwrotną z mniejszą ilością szumów, podczas gdy Ty projektujesz.

INTERAKTYWNY RENDERING

Renderuj interaktywnie już podczas projektowania. Dostosuj oświetlenie oraz materiały i od razu zobacz rezultaty.

RENDERING ELEMENTÓW

Renderuj sceny jako osobne elementy dla większej artystycznej kontroli w Twoim programie do edycji obrazów.

V-RAY SWARM

Potężny, skalowalny system renderingu dystrybutywnego, który jest łatwy i szybki.

CHAOS CLOUD

Renderowanie w chmurze to tylko jedno kliknięcie.

Inteligencja sceny

Automatyczna analiza Twojej sceny pomoże zoptymalizować rendering tak, abyś otrzymał jak najlepszą jakość, w krótszym czasie.

Okno renderingu

To nakładka na okno robocze SketchUp. Rendering odbywa się interaktywnie więc kiedy wprowadzasz zmiany w scenie, wynik renderingu zostaje zaktualizowany.

CRYPTOMATTE

Automatycznie generuje i gromadzi maski obiektów i materiałów. Jest idealny gdy potrzebujesz precyzyjnego wyboru obiektów w procesie postprodukcji.

INTELIGENTNY ASSET EDITOR

Twórz, edytuj i zarządzaj wszystkimi zasobami, w tym światłami, materiałami, teksturami, geometrią i renderuj elementy w jednym miejscu. Wszystkie zasoby mają intuicyjną strukturę.

MENEDŻER PLIKÓW

Zarządzaj wszystkimi plikami scen z jednego miejsca. Ustalaj ścieżki plików, twórz archiwa scen i zachowuj dane ustawień dotyczących tekstur, plików IES czy obiektów proxy.

Narzędzie SCENE INTERACTION

Zyskaj dostęp do każdego poziomu w hierarchii SketchUp, dzięki czemu interaktywnie dopasujesz właściwości materiałów i oświetlenia za każdym razem gdy obiekt jest zaznaczony.

NARZĘDZIE WYBIERANIA KOLORÓW

Nowe narzędzie wybierania kolorów jest proste i użyteczne. Wybieraj właściwości koloru spośród wartości RGB (0-255) lub renderingu (0.0-1.0) przestrzeni koloru.

OKNO RENDERINGU

Śledź historię rendering, dopasuj kolorystykę, ekspozycję oraz inne parametry bezpośrednio w oknie renderingu.

Uniwersalny podgląd ustawień

Przeglądaj materiały, oświetlenie, tekstury oraz elementy renderingu w jednym oknie. Obserwuj jak wprowadzane zmiany wpływają na wygląd parametru w konkretnym wyizolowanym ustawieniu.

Wielokrotny wybór

Wybieraj wiele scen lub ustawień biblioteki oraz wiele filtrów narzędzi aby przyśpieszyć swoją pracę.

Instancje tekstury

Mapuj wiele parametrów materiałów o tej samej teksturze źródłowej, aby uprościć strukturę cieniowania I zarządzanie.

ADAPTACYJNE OŚWIETLENIE

Tryb Adaptive Lights sprawdzi się przy scenach z wykorzystaniem większej ilości świateł oraz pomoże w skróceniu czasu renderingu, nawet do 700%.

GLOBAL ILLUMINATION

Renderuj fotorealistyczne przestrzenie i wnętrza dzięki rozbudowanym i szybkim metodom globalnego oświetlenia.

DOPASOWANE ŚWIATŁO

Renderuj naturalne i sztuczne światło przy użyciu szerokiej gamy typów oświetlenia.

FIZYCZNE SŁOŃCE I NIEBO

Imituj scenariusze z użyciem realistycznego światła dnia, dla każdego czasu i każdego miejsca.

ŚWIATŁO MESH

Emituj światło z dowolnego obiektu sceny, aby symulować niestandardowe kształty światła w świecie rzeczywistym.

ADAPTIVE DOME LIGHT

Opcja Adaptive Dome Light umożliwia automatyczny wzrost szybkości renderowania aż do 7 razy, w zależności od sceny. Najlepsze rezultaty otrzymamy w pracy nad wnętrzami, a dodatkowo nie trzeba już dodawać tzw.Portal Lights do okien i otworów.

Narzędzie analizy oświetlenia

Analiza oświetlenia ułatwia zwizualizowanie wartości oświetlenia świata rzeczywistego (w Luxach) w każdej scenie.

RZECZYWISTY APARAT

Pracuj niczym fotograf dzięki funkcjom rzeczywistego aparatu i kontroluj parametry, takie jak ekspozycja balans bieli, głębia, obszar oraz inne.

RZECZYWISTOŚĆ VIRTUALNA

Renderuj zawartość VR dla popularnych zestawów do rzeczywistości wirtualnej.

INTERAKTYWNY EFEKT OBIEKTYWU

Natychmiastowo dodawaj blask i poświatę z wykorzystaniem GPU w celu uzyskania dodatkowego fotorealizmu. Dopasuj efekty soczewek interaktywnie podczas renderowania.

Automatyczna ekspozycja oraz balans bieli

Uchwyć idealną ekspozycję za każdym razem. Nowe opcje kamery, Auto Exposure oraz Auto White Balance, sprawiają, że renderowanie jest proste niczym zrobienie zdjęcia.

MATERIAŁY

Twórz wspaniałe materiały, które wyglądają jak prawdziwe.

MATERIAŁY W OKNIE ROBOCZYM

Osiągaj bardziej poprawny wygląd swoich materiałów V-Ray w oknie roboczym SketchUp.

MAPY TEKSTUR

Z pomocą nowego gradientu, temperatury koloru oraz proceduralnych map zaszumionych tekstur, idealnie dopasujesz wygląd swoich scen.

VRSCANS

Wybieraj spośród ponad 650 materiałów, które wystarczy przeciągnąć i przyśpiesz tworzenie kolejnego projektu.

MGŁA

Dzięki efektom realistycznej mgły 3D oraz rozpraszaniu oświetlenia, nadasz swoim scenom prawdziwą głębię.

GŁĘBIA ATMOSFERY

Błyskawicznie dodawanie realistycznej głębi atmosfery oraz mgły. Teraz dostępna jest prawdziwa trójwymiarowa mgła, z realistycznie rozproszonym światłem.

MATERIAŁY WOLUMETRYCZNE

Realistyczne rozpraszanie światła i przezierność.

Importer scen V-Ray

Zaimportujesz każdy plik .vrscene bezpośrednio jako model SketchUp z poprawnie wymierzonymi i umieszczonymi obiektami, właściwym rozmieszczeniem tekstury, oświetlenia oraz odniesieniami proxy.

SCENY PROXY

Dziel się kompletnymi, gotowymi do wyrenderowania plikami V-Ray 3 dla SketchUp z każdą aplikacją V-Ray 3.4 lub nowszą.

OBIEKTY PROXY

Dodawaj bardzo szczegółowe modele, jak trawa, drzewa i samochody, jako obiekty proxy V-Ray.

DISPLACEMENT

Szybko dodasz szczegóły do powierzchni bez potrzeby dodatkowego modelowania, dzięki zoptymalizowanej funkcji displacement 2D – idealnej w przypadku materiałów architektonicznych, jak kamień lub cegła.

TRAWA

Twórz realistyczne tereny trawiaste, tkaniny i dywany dzięki V-Ray Fur.

PŁASZCZYZNY PRZEKROJU

Z łatwością wykonasz szybkie rendery przekrojów i sekcji dzięki V-Ray Clipper.

Wymagania V-Ray Next dla SketchUp

Windows 7 lub nowszy

Procesor
  • Intel® Core™ 1 generacji lub kompatybilny z SSE4.2 support (x64)
Pamięć RAM
  • Minimum 4 GB RAM i 4 GB na plik wymiany – rekomendowane 8 GB lub więcej RAM, 8 GB lub więcej na plik wymiany
TCP/IP
  • Aktualnie wspierany jest tylko IPv4
Wersja SketchUp
  • SketchUp 2016 (64-bit) lub nowszy
Wsparcie GPU:
  • Karty graficzne NVIDIA Maxwell-, Pascal-, Volta- i Turing- z najnowszymi sterownikami lub chociaż wersją 411.31 sterowników

Mac OS 10.13+ lub nowszy

Procesor
  • Intel® Core™ 1 generacji lub kompatybilny z SSE4.2 support (x64)
Pamięć RAM
  • Minimum 4 GB RAM i 4 GB na plik wymiany – rekomendowane 8 GB lub więcej RAM, 8 GB lub więcej na plik wymiany
TCP/IP
  • Aktualnie wspierany jest tylko IPv4
Wersja SketchUp
  • SketchUp 2016 (64-bit) lub nowszy

Polecane produkty