V-RAY 5 DLA SKETCHUP
Fotorealistyczne wizualizacje i podgląd w czasie rzeczywistym
Kup licencjęlubPobierz V-Ray dla SketchUpProfesjonalny i najwyższej jakości render dla artystów i projektantów SketchUp
V-Ray dla SketchUp to oprogramowanie do renderingu 3D, łączące w sobie rendering w czasie rzeczywistym z fotorelizmem – wszystko z poziomu SketchUp. V-Ray oferuje użytkownikom na każdym poziomie zaawansowania, wszystkie narzędzia niezbędne do wykonania kompletnych wizualizacji projektów tworzonych w SketchUp.
Przeglądanie projektu w czasie rzeczywistym.
Rendering tak rzeczywisty jak to tylko możliwe.
Wsparcie dla Twojego kolejnego projektu.
V-Ray posiada jedną z największych społeczności osób tworzących wizualizacje, która stale kreuje łatwo dostępne zasoby.
To setki gotowych do użytku materiałów, które możesz dodać do dowolnej sceny, dostęp do rozbudowanej biblioteki tutoriali video, darmowej pomocy technicznej i forów pomocowych.
V-Ray najlepszym dopasowaniem dla SketchUp.
CO NOWEGO W WERSJI 5
Wznieś swoje rendery na wyższy poziom. V-Ray 5 dla SketchUp daje więcej możliwości niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki V-Ray Vision podejrzysz projekty w czasie rzeczywistym. Automatycznie oświetlisz sceny za pomocą Light Gen, a Light Mix na nowo rozświetli Twoje rendery. Wykończenie obrazów nie wymaga żadnej oddzielnej aplikacji.
CECHY PRODUKTU
Rendering w czasie rzeczywistym
Dzięki nowej funkcji V-Ray Vision*, możesz wizualizować projekty w czasie rzeczywistym, jednocześnie pracując w SketchUp. Poruszaj się po swoim modelu, dodawaj materiały, ustawiaj oświetlenie i kamery – wszystko w podglądzie swojej sceny na żywo.
INTERAKTYWNY RENDERING
Renderuj interaktywnie już podczas projektowania. Dostosuj oświetlenie oraz materiały i od razu zobacz rezultaty.
Rendering CPU, GPU oraz hybrydowy
V-Ray posiada dwa potężne silniki renderujące. Możesz wybierać pomiędzy super-szybkimi GPU i CPU lub renderingiem hybrydowym, tak aby optymalnie dopasować go do wymagań i potrzeb Twojego projektu.
V-RAY SWARM
Potężny, skalowalny system renderingu dystrybutywnego, który jest łatwy i szybki.
DENOISER
Usuwa szumy i drastycznie skraca czas renderingu. Dzięki V-Ray Denoiser, pozbędziesz się zakłóceń z każdego elementu w procesie postprodukcji. Dodatkowo dzięki NVIDIA AI Denoiser, V-Ray zapewni natychmiastową informację zwrotną z mniejszą ilością szumów, podczas gdy Ty projektujesz.
CHAOS CLOUD
Renderowanie w chmurze to tylko jedno kliknięcie.
INTELIGENTNY ASSET EDITOR
Twórz, edytuj i zarządzaj wszystkimi zasobami, w tym światłami, materiałami, teksturami, geometrią i renderuj elementy w jednym miejscu. Wszystkie zasoby mają intuicyjną strukturę.
MENEDŻER PLIKÓW
Zarządzaj wszystkimi plikami scen z jednego miejsca. Ustalaj ścieżki plików, twórz archiwa scen i zachowuj dane ustawień dotyczących tekstur, plików IES czy obiektów proxy.
NARZĘDZIE WYBIERANIA KOLORÓW
Nowe narzędzie wybierania kolorów jest proste i użyteczne. Wybieraj właściwości koloru spośród wartości RGB (0-255) lub renderingu (0.0-1.0) przestrzeni koloru.
OKNO RENDERINGU
Śledź historię rendering, dopasuj kolorystykę, ekspozycję oraz inne parametry bezpośrednio w oknie renderingu.
Uniwersalny podgląd ustawień
Przeglądaj materiały, oświetlenie, tekstury oraz elementy renderingu w jednym oknie. Obserwuj jak wprowadzane zmiany wpływają na wygląd parametru w konkretnym wyizolowanym ustawieniu.
Wielokrotny wybór
Wybieraj wiele scen lub ustawień biblioteki oraz wiele filtrów narzędzi aby przyśpieszyć swoją pracę.
Light Gen
Light Gen to nowe narzędzie V-Ray, które automatycznie wygeneruje miniatury przedstawiające Twoją scenę SketchUp, a każda z nich zostanie zaprezentowana w innym anturażu oświetlenia. Wybierz swoją ulubioną miniaturkę i przejdź od razu do renderowania.
ADAPTACYJNE OŚWIETLENIE
Tryb Adaptive Lights sprawdzi się przy scenach z wykorzystaniem większej ilości świateł oraz pomoże w skróceniu czasu renderingu, nawet do 700%.
Light Mixing
Nawet po zakończonym renderingu dostosujesz światła w swojej scenie. Dzięki Light Mix, możesz interaktywnie dopasować jasność i kolor każdego światła, bez potrzeby ponownego renderowania.
GLOBAL ILLUMINATION
Renderuj fotorealistyczne przestrzenie i wnętrza dzięki rozbudowanym i szybkim metodom globalnego oświetlenia.
DOPASOWANE ŚWIATŁO
Renderuj naturalne i sztuczne światło przy użyciu szerokiej gamy typów oświetlenia.
FIZYCZNE SŁOŃCE I NIEBO
Imituj scenariusze z użyciem realistycznego światła dnia, dla każdego czasu i każdego miejsca.
Narzędzie analizy oświetlenia
Analiza oświetlenia ułatwia zwizualizowanie wartości oświetlenia świata rzeczywistego (w Luxach) w każdej scenie.
RZECZYWISTY APARAT
Pracuj niczym fotograf dzięki funkcjom rzeczywistego aparatu i kontroluj parametry, takie jak ekspozycja balans bieli, głębia, obszar oraz inne.
RZECZYWISTOŚĆ VIRTUALNA
Renderuj zawartość VR dla popularnych zestawów do rzeczywistości wirtualnej.
INTERAKTYWNY EFEKT OBIEKTYWU
Natychmiastowo dodawaj blask i poświatę z wykorzystaniem GPU w celu uzyskania dodatkowego fotorealizmu. Dopasuj efekty soczewek interaktywnie podczas renderowania.
Automatyczna ekspozycja oraz balans bieli
Uchwyć idealną ekspozycję za każdym razem. Nowe opcje kamery, Auto Exposure oraz Auto White Balance, sprawiają, że renderowanie jest proste niczym zrobienie zdjęcia.
Manager materiałów
Twórz wspaniale wyglądające materiały lub wybieraj spośród ponad 500 gotowych i łatwo dostępnych w bibliotece. Od wielowarstwowego lakieru samochodowego aż po perfekcyjny podpowierzchniowy transport światła – stworzysz każdy materiał jaki jesteś w stanie sobie wyobrazić.
MATERIAŁY W OKNIE ROBOCZYM
Osiągaj bardziej poprawny wygląd swoich materiałów V-Ray w oknie roboczym SketchUp.
MAPY TEKSTUR
Z pomocą nowego gradientu, temperatury koloru oraz proceduralnych map zaszumionych tekstur, idealnie dopasujesz wygląd swoich scen.
METALICZNOŚĆ
Materiał V-Ray dodaje wspracie shader’ów PBR za pomocą nowych ustawień metalicznych refleksów.
Randomizer
W celu tworzenia bardziej realistycznych materiałów, dodaliśmy nowe narzędzia, odpowiadające za losowość w obrębie tekstur i kolorów. VRayUVWRandomizer umożliwia losowe dopasowanie współrzędnych tekstury, z uwzględnieniem Stochastic Tiling, odpowiadającym za automatyczne naprawianie powtarzających się tekstur.
VRSCANS
Wybieraj spośród ponad 1000 materiałów, które wystarczy przeciągnąć i przyśpiesz tworzenie kolejnego projektu.
MGŁA
Dzięki efektom realistycznej mgły 3D oraz rozpraszaniu oświetlenia, nadasz swoim scenom prawdziwą głębię.
GŁĘBIA ATMOSFERY
Błyskawicznie dodawanie realistycznej głębi atmosfery oraz mgły. Teraz dostępna jest prawdziwa trójwymiarowa mgła, z realistycznie rozproszonym światłem.
MATERIAŁY WOLUMETRYCZNE
Realistyczne rozpraszanie światła i przezierność.
Importer scen V-Ray
Zaimportujesz każdy plik .vrscene bezpośrednio jako model SketchUp z poprawnie wymierzonymi i umieszczonymi obiektami, właściwym rozmieszczeniem tekstury, oświetlenia oraz odniesieniami proxy.
OBIEKTY PROXY
Dodawaj bardzo szczegółowe modele, jak trawa, drzewa i samochody, jako obiekty proxy V-Ray.
DISPLACEMENT
Szybko dodasz szczegóły do powierzchni bez potrzeby dodatkowego modelowania, dzięki zoptymalizowanej funkcji displacement 2D – idealnej w przypadku materiałów architektonicznych, jak kamień lub cegła.
TRAWA
Twórz realistyczne tereny trawiaste, tkaniny i dywany dzięki V-Ray Fur.
PŁASZCZYZNY PRZEKROJU
Z łatwością wykonasz szybkie rendery przekrojów i sekcji dzięki V-Ray Clipper.
Wymagania V-Ray 5 dla SketchUp
Windows 8 lub nowszy
Procesor- Intel® Core™ 1 generacji lub kompatybilny z SSE4.2 support (x64)
- Minimum 8 GB RAM, rekomendowane 16 GB lub więcej RAM
- Aktualnie wspierany jest tylko IPv4
- SketchUp 2017 (64-bit) lub nowszy
- Karty graficzne NVIDIA Maxwell-, Pascal-, Volta- i Turing- z najnowszymi sterownikami lub chociaż wersją 411.31 sterowników
Mac OS 10.13+ lub nowszy
Procesor- Intel® Core™ 1 generacji lub kompatybilny z SSE4.2 support (x64)
- Minimum 8 GB RAM, rekomendowane 16 GB lub więcej RAM
- Aktualnie wspierany jest tylko IPv4
- SketchUp 2017 (64-bit) lub nowszy