
OPTYMALNE OPROGRAMOWANIE DO RENDERINGU 3D DLA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI WIZUALIZACJI I PRODUKCJI.
V-Ray dla 3ds Max to niezawodne oprogramowanie do renderingu. Cenione za wszechstronność zastosowania i zdolność do radzenia sobie z każdego rodzaju projektem – poczynając od masywnej i dynamicznej sceny z dużą ilością świateł, na wysublimowanej martwej naturze kończąc – to niezwykle przystępne rozwiązanie dla artystów i projektantów pracujących w przestrzeni 3D.
NAJWYŻSZA TECHNOLOGIA RENDERINGU DLA KAŻDEGO PROJEKTU.
Stworzony aby podołać najtrudniejszym scenom.
Postprodukcja renderów bez dodatkowych narzędzi.
Uwolnij swój sprzęt dzięki szybkiemu i prostemu renderowaniu w chmurze.
Płynna praca z innymi programami.
CO NOWEGO W WERSJI 5
V-Ray 5 daje Ci więcej możliwości niż kiedykolwiek wcześniej. Łącz rendery i rozświetlaj swoje sceny na nowo w odnowionym Frame Buffer V-Ray. Szybko ustawiaj materiały dzięki nowym wstępnym ustawieniom i korzystaj z ponad 500 gotowych modułów cieniujących. V-Ray 5 pomaga Ci oszczędzać czas i sprawia, że rendery wyglądają jeszcze lepiej.
Miksowanie oświetlenia
Eksploruj możliwości oświetlenia w czasie rzeczywistym. Użyj funkcji LightMix w nowym V-Ray Frame Buffer aby eksperymentować ze zmianami w oświetleniu w wykonanym renderze, zachowuj kombinacje i odkrywaj ulepszenia, które chciałbyś zobaczyć w swojej scenie.
Kompozytor warstw
Nowy kompozytor warstw umożliwi podkręcenie i ukończenie Twoich obrazów bezpośrednio w nowym V-Ray Frame Buffer – bez potrzeby korzystania z oddzielnych aplikacji do postprodukcji.
Manager materiałów
Efektywna wyszukiwarka biblioteki wyposażonej w ponad 500 gotowych do wykorzystania materiałów, takich jak metal, szkło, drewno i wiele innych.
Wstępne ustawienia materiałów
Oszczędność czasu w tworzeniu popularnych materiałów dzięki ustawieniom dla aluminium, chromu, szkła i wielu innych.
Podglądy matariału
Próbki nowo wyrenderowanych materiałów dokładnie pokażą Ci jak będzie wyglądał dany materiał.
Powłoka wierzchnia
Dodając powłokę odbijającą światło bezpośrednio w zaktualizowanym V-Ray Material, oszczędzasz czas na tworzenie materiału oraz czas renderingu.
Warstwa połysku Sheen
Twórz miękkie tkaniny takie jak jedwab, aksamit czy satyna z pomocą nowych opcji Sheen dostępnej w zaktualizowanym V-Ray Material.
Randomizacja tekstury
Wzbogać swoją scenę różnorodnością dzięki nowej mapie VRayUVWRandomizer oraz ustawieniom VRayMultiSubTex.
Stochastyczna tekstura kafelkowania
Automatyczne usuwanie błędów kafelkowania tekstury dzięki nowej opcji kafelkowania stochastycznego dostępnej w VRayUVWRandomizer.
Rozwinięty V-Ray Dirt
Wyblakłe smugi oraz zabrudzenia w szczelinach będą proste w wykonaniu, dzięki ulepszonej opcji V-Ray Dirt, która teraz korzysta zarówno ze zjawiska okluzji otoczenia, jak i wewnętrznej.
Nowy model słońca i nieba
Odtwarzaj subtelności zmierzchu gdy słońce znajduje się poniżej linii horyzontu korzystając z nowego modelu Sun and Sky.
CECHY PRODUKTU
Rendering CPU oraz GPU
Potężne renderowanie CPU i GPU dostosowane do wymagań produkcji high-end. V-Ray GPU CUDA renderuje zarówno na CPU jak i na GPU pozwalają w pełni wykorzystać cały sprzęt.
DENOISER AI NVIDIA
Błyskawicznie pozbędziesz się szumów podczas renderowania. Dzięki technologii odszumiania NVIDIA wspomaganej przez AI.
WZNAWIALNY RENDERING
Zatrzymaj swój render w dowolnym momencie i wznów tam gdzie skończyłeś.
CHAOS CLOUD
Ulepszony eksport scen V-Ray dodaje obsługę większej liczby funkcji podczas renderowania w Chaos Cloud.
Usuwanie błędów w cieniowaniu
Łatwo wyizolujesz tekstury, materiały i geometrię aby usunąć błędy dużych zacieniowanych obszarów w V-Ray IPR i V-Ray GPU IPR.
OŚWIETLENIE ADAPTACYJNE
Nowy algorytm, który niesamowicie przyśpieszy rendering Twoich scen z obecnymi wieloma źródłami światła.
ANALIZA OŚWIETLENIA
Za pomocą nowych narzędzi analizy oświetlenia poprawnie zmierzysz poziomy światła w swojej scenie.
BEZBŁĘDNE OŚWIETLENIE
Imituj każdy rodzaj oświetlenia naturalnego lub sztucznego. Z takimi opcjami jak oświetlenia powierzchni, słońce i niebo oraz światła IES, możesz renderować artystycznie i zarazem bezbłędnie.
GLOBAL ILLUMINATION
Wybieraj spośród kilku opcji globalnego oświetlenia – dokładnego, przybliżonego lub mieszanego.
Nowe efekty zadrapania i zakurzenia soczewki
Symuluj rzeczywiste efekty obiektywu aparatu dzięki proceduralnie generowanemu kurzowi i zadrapaniom.
Nowe efekty soczewki
Nowe efekty glare i bloom zostały całkowicie przeprojektowane, aby były szybsze i dokładniejsze niż kiedykolwiek.
Poruszona migawka
Emuluj zniekształcone efekty rozmycia ruchu, typowe dla cyfrowych kamer wideo i telefonów komórkowych
APARAT TYPU „WYCELUJ, PSTRYKNIJ”
Idealne rendery są tak łatwe jak robienie zdjęć, dzięki nowemu automatycznemu balansowi ekspozycji i bieli.
FOTOREALISTYCZNE APARATY
Pracuj jak fotograf. Realny aparat pozwoli Ci utrwalać obrazy z zachowaniem szczegółowej głębi, a także uzyskasz filmowy efekt rozmycia w ruchu.
RZECZYWISTOŚĆ VIRTUALNA
Doświadcz swojego projektu w rzeczywistości wirtualnej. Dodaj zawartość do urządzenia w technologii VR, np. Samsung Gear VR.
MATERIAŁ WŁOSÓW FIZYCZNYCH
Renderuj bardziej realistycznie wyglądające włosy dzięki ustawieniu poprawnych odblasków i koloru melaniny.
METALICZNOŚĆ
Materiał V-Ray dodaje wspracie shader’ów PBR za pomocą nowych ustawień metalicznych refleksów.
MATERIAŁ V-RAY SWITCH
Nałóż kilka materiałów na ten sam obiekt, a podczas renderingu wybierz, który chcesz.
MATERIAŁ ALSURFACE
Shader ogólnego zastosowania stworzony przez Andersa Langlands’a zawiera wbudowane ustawienia SSS, popularny dla ludzkiej skóry.
LŚNIĄCE SOCZEWKI FRESNELA
Nowy, odwzorowany fizycznie model odbicia.
WSPARCIE BIBLIOTEKI MATERIAŁÓW Chaos Scans
Ponad 650 zeskanowanych materiałów. Zaimportujesz i wyrenderujesz bezpośrednio w V-Ray.
EFEKTYWNE TEKSTURY
Pracuj z gotowymi teksturami o wielu rozdzielczościach za pomocą Twoich ulubionych aplikacji, takich jak np. MARI, Mudbox lub Zbrush.
MAPOWANIE TYPU TRIPLANAR
Szybko dodasz gładkie tekstury, bez mapowania UV.
ZAOKRĄGLONE NAROŻNIKI
Generuj idealnie gładkie krawędzie podczas renderowania, bez dodatkowego modelowania.
LAYERED ALEMBIC WORKFLOWS
Wspiera Alembic 1.7 oraz warstwy, aby sprawnie poradzić sobie z danymi w Alembic oraz ich bieżącą aktualizacją.
DYNAMICZNA GEOMETRIA
Renderuj obszerne sceny dzięki obiektom proxy. Proxy w V-Ray efektywnie zastępują złożone geometrie sceny i ładują się tylko podczas renderowania.
PRZEKROJE W CZASIE RENDERINGU
Stworzysz złożone przekroje częściowe oraz sekcje używając dowolnej siatki obiektu.
WŁOSY I FUTRO
Renderuj realistyczne włosy efektywnie i bez zakłóceń. V-Ray zawiera w sobie opcje futra, zoptymalizowane programy cieniujące włosy oraz dodatki 3ds Max Hair&Fur, HairFarm i Ornatrix.
SPECJALNA GEOMETRIA
Twórz unikalną geometrię, np. nieskończone płaszczyzny, metalballe, izopowierzchnie, cząstki oraz siatki obiektów.
MGŁA, DYM, ATMOSFERA
Renderuj mgłę, dym, a także efekty atmosferyczne, które prawidłowo reagują na światło. Wprowadź regulatory nasilenia do pamięci podręcznej za pomocą Houdini, FumeFX oraz PhoenixFD.
GPU VOLUME RENDERING
GPU V-Ray’a wspomaga teraz zawrotnie szybki rendering efektów wolumetrycznych, jak dym, ogień lub mgła.
NIEBO I GŁĘBIA ATMOSFERY
Symuluje naturalnie wyglądające niebo o realistycznej głębi atmosfery.
KANAŁY RENDERINGU
40 niepowtarzalnie pięknych, użytecznych i matowych przejść, umożliwi większą kontrolę nad wyrenderowanymi obrazami podczas postprodukcji.
KANAŁ RENDERIGNU Z PEŁNYM WYBOREM OŚWIETLENIA
Teraz dzięki pełnemu wsparciu GI, odbić i załamań świetlnych uzyskasz poprawne wymieszanie oświetlania w procesie postprodukcji.
CRYPTOMATTE
Automatycznie tworzone ID powierzchni matowych ze wsparciem przeźroczystości, głębi ostrości oraz rozmycia w ruchu.
Wymagania V-Ray 5 dla 3ds Max
Windows 8.1 lub nowszy
Procesor:- Intel® Core™ 1 generacji lub kompatybilny z SSE4.2 support (x64)
- Minimum 8 GB RAM, rekomendowane 64 GB RAM
- Aktualnie wspierany jest tylko IPv4
- 3ds Max 2016 lub nowszy
- 5.5.0. lub nowszy
- NVIDIA CUDA z funkcją obliczeniową 5.2, Karty graficzne NVIDIA Maxwell-, Pascal-, Volta- i Turing- z najnowszymi sterownikami lub chociaż wersją 442.54 sterowników
- NVIDIA RTX z funkcją obliczeniową 5.21: Karty RTX z najnowszym zalecanym sterownikiem wideo lub wersją 442.54
- 2 GB pamięci VRAM