V-RAY 5 DLA 3DS MAX

V-RAY 5 DLA 3DS MAX

Wyjdź poza rendering

Kup licencjęlubPobierz V-Ray dla 3ds Max
V-Ray dla SketchUp

OPTYMALNE OPROGRAMOWANIE DO RENDERINGU 3D DLA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI WIZUALIZACJI I PRODUKCJI.

V-Ray dla 3ds Max to niezawodne oprogramowanie do renderingu. Cenione za wszechstronność zastosowania i zdolność do radzenia sobie z każdego rodzaju projektem – poczynając od masywnej i dynamicznej sceny z dużą ilością świateł, na wysublimowanej martwej naturze kończąc – to niezwykle przystępne rozwiązanie dla artystów i projektantów pracujących w przestrzeni 3D.

NAJWYŻSZA TECHNOLOGIA RENDERINGU DLA KAŻDEGO PROJEKTU.

Do wykonania prawdziwie fotorealistycznego renderingu, potrzebujesz wbudowanego i zoptymalizowanego raytracingu, które zapewni jakość oraz szybkość pracy, a także będzie przystosowane do skali projektu. V-Ray daje Ci moc do pracy z interaktywnym, super-szybkim renderingiem oraz renderingiem produkcyjnym o większym obciążeniu – a to wszystko z wykorzystaniem pełnych możliwości Twojego sprzętu CPU i GPU.

Stworzony aby podołać najtrudniejszym scenom.

Gdy pracujesz przy największej scenie jaką w życiu widziałeś, zdecydowanie potrzeba Ci silnika, który Cię nie zawiedzie. Miliardy wielokątów? Tysiące świateł? V-Ray da sobie z tym radę. Z V-Ray wyrenderujesz cokolwiek chcesz. Oświetlenie adaptacyjne, obiekty proxy, rendering sieciowy – to cały arsenał niezawodnych funkcji, który czeka w zasięgu Twojej ręki.
Zobacz cechy produktu

Postprodukcja renderów bez dodatkowych narzędzi.

V-Ray wyposaża Cię w kompletny zestaw do oświetlenia, cieniowania i narzędzi do redneringu – wszystko zintegrowane z 3ds Max. Zaprojektowany na nowo V-Ray Frame Buffer, zaopatrzony w mikser oświetlenia i kompozytor warstw oznacza tyle, że jedno narzędzie możesz wykorzystać na wiele sposobów – nie musisz korzystać z kilku różnych aplikacji.
Zobacz co nowego

Uwolnij swój sprzęt dzięki szybkiemu i prostemu renderowaniu w chmurze.

Zamień swój komputer w superkomputer dzięki łatwemu dostępowi do renderingu w chmurze, bezpośrednio z poziomu V-Ray. Pracuj nad swoimi projektami i renderuj w tym samym czasie.
Dowiedz się więcej

Płynna praca z innymi programami.

V-Ray jest kompatybilny z większością popularnych rozszerzeń dla 3ds Max – Substance, Forest Pack, Railclone, Ornatrix, Tyflow, Phoenix FD i innymi. V-Ray to także idealne rozwiązanie wspierające otwarte standardy, takie jak Alembic, OSL, OpenColorIO, a teraz także ACEScg.

CO NOWEGO W WERSJI 5

V-Ray 5 daje Ci więcej możliwości niż kiedykolwiek wcześniej. Łącz rendery i rozświetlaj swoje sceny na nowo w odnowionym Frame Buffer V-Ray. Szybko ustawiaj materiały dzięki nowym wstępnym ustawieniom i korzystaj z ponad 500 gotowych modułów cieniujących. V-Ray 5 pomaga Ci oszczędzać czas i sprawia, że rendery wyglądają jeszcze lepiej.

V-Ray for SketchUp Video

Miksowanie oświetlenia

Eksploruj możliwości oświetlenia w czasie rzeczywistym. Użyj funkcji LightMix w nowym V-Ray Frame Buffer aby eksperymentować ze zmianami w oświetleniu w wykonanym renderze, zachowuj kombinacje i odkrywaj ulepszenia, które chciałbyś zobaczyć w swojej scenie.

Kompozytor warstw

Nowy kompozytor warstw umożliwi podkręcenie i ukończenie Twoich obrazów bezpośrednio w nowym V-Ray Frame Buffer – bez potrzeby korzystania z oddzielnych aplikacji do postprodukcji.

Manager materiałów

Efektywna wyszukiwarka biblioteki wyposażonej w ponad 500 gotowych do wykorzystania materiałów, takich jak metal, szkło, drewno i wiele innych.

Wstępne ustawienia materiałów

Oszczędność czasu w tworzeniu popularnych materiałów dzięki ustawieniom dla aluminium, chromu, szkła i wielu innych.

Podglądy matariału

Próbki nowo wyrenderowanych materiałów dokładnie pokażą Ci jak będzie wyglądał dany materiał.

Powłoka wierzchnia

Dodając powłokę odbijającą światło bezpośrednio w zaktualizowanym V-Ray Material, oszczędzasz czas na tworzenie materiału oraz czas renderingu.

Warstwa połysku Sheen

Twórz miękkie tkaniny takie jak jedwab, aksamit czy satyna z pomocą nowych opcji Sheen dostępnej w zaktualizowanym V-Ray Material.

Randomizacja tekstury

Wzbogać swoją scenę różnorodnością dzięki nowej mapie VRayUVWRandomizer oraz ustawieniom VRayMultiSubTex.

Stochastyczna tekstura kafelkowania

Automatyczne usuwanie błędów kafelkowania tekstury dzięki nowej opcji kafelkowania stochastycznego dostępnej w VRayUVWRandomizer.

Rozwinięty V-Ray Dirt

Wyblakłe smugi oraz zabrudzenia w szczelinach będą proste w wykonaniu, dzięki ulepszonej opcji V-Ray Dirt, która teraz korzysta zarówno ze zjawiska okluzji otoczenia, jak i wewnętrznej.

Nowy model słońca i nieba

Odtwarzaj subtelności zmierzchu gdy słońce znajduje się poniżej linii horyzontu korzystając z nowego modelu Sun and Sky.

CECHY PRODUKTU

Rendering CPU oraz GPU

Potężne renderowanie CPU i GPU dostosowane do wymagań produkcji high-end. V-Ray GPU CUDA renderuje zarówno na CPU jak i na GPU pozwalają w pełni wykorzystać cały sprzęt.

DENOISER AI NVIDIA

Błyskawicznie pozbędziesz się szumów podczas renderowania. Dzięki technologii odszumiania NVIDIA wspomaganej przez AI.

WZNAWIALNY RENDERING

Zatrzymaj swój render w dowolnym momencie i wznów tam gdzie skończyłeś.

CHAOS CLOUD

Ulepszony eksport scen V-Ray dodaje obsługę większej liczby funkcji podczas renderowania w Chaos Cloud.

Usuwanie błędów w cieniowaniu

Łatwo wyizolujesz tekstury, materiały i geometrię aby usunąć błędy dużych zacieniowanych obszarów w V-Ray IPR i V-Ray GPU IPR.

OŚWIETLENIE ADAPTACYJNE

Nowy algorytm, który niesamowicie przyśpieszy rendering Twoich scen z obecnymi wieloma źródłami światła.

ANALIZA OŚWIETLENIA

Za pomocą nowych narzędzi analizy oświetlenia poprawnie zmierzysz poziomy światła w swojej scenie.

BEZBŁĘDNE OŚWIETLENIE

Imituj każdy rodzaj oświetlenia naturalnego lub sztucznego. Z takimi opcjami jak oświetlenia powierzchni, słońce i niebo oraz światła IES, możesz renderować artystycznie i zarazem bezbłędnie.

GLOBAL ILLUMINATION

Wybieraj spośród kilku opcji globalnego oświetlenia – dokładnego, przybliżonego lub mieszanego.

Nowe efekty zadrapania i zakurzenia soczewki

Symuluj rzeczywiste efekty obiektywu aparatu dzięki proceduralnie generowanemu kurzowi i zadrapaniom.

Nowe efekty soczewki

Nowe efekty glare i bloom zostały całkowicie przeprojektowane, aby były szybsze i dokładniejsze niż kiedykolwiek.

Poruszona migawka

Emuluj zniekształcone efekty rozmycia ruchu, typowe dla cyfrowych kamer wideo i telefonów komórkowych

APARAT TYPU „WYCELUJ, PSTRYKNIJ”

Idealne rendery są tak łatwe jak robienie zdjęć, dzięki nowemu automatycznemu balansowi ekspozycji i bieli.

FOTOREALISTYCZNE APARATY

Pracuj jak fotograf. Realny aparat pozwoli Ci utrwalać obrazy z zachowaniem szczegółowej głębi, a także uzyskasz filmowy efekt rozmycia w ruchu.

RZECZYWISTOŚĆ VIRTUALNA

Doświadcz swojego projektu w rzeczywistości wirtualnej. Dodaj zawartość do urządzenia w technologii VR, np. Samsung Gear VR.

MATERIAŁ WŁOSÓW FIZYCZNYCH

Renderuj bardziej realistycznie wyglądające włosy dzięki ustawieniu poprawnych odblasków i koloru melaniny.

METALICZNOŚĆ

Materiał V-Ray dodaje wspracie shader’ów PBR za pomocą nowych ustawień metalicznych refleksów.

MATERIAŁ V-RAY SWITCH

Nałóż kilka materiałów na ten sam obiekt, a podczas renderingu wybierz, który chcesz.

MATERIAŁ ALSURFACE

Shader ogólnego zastosowania stworzony przez Andersa Langlands’a zawiera wbudowane ustawienia SSS, popularny dla ludzkiej skóry.

LŚNIĄCE SOCZEWKI FRESNELA

Nowy, odwzorowany fizycznie model odbicia.

WSPARCIE BIBLIOTEKI MATERIAŁÓW VRSCANS

Ponad 650 zeskanowanych materiałów. Zaimportujesz i wyrenderujesz bezpośrednio w V-Ray.

EFEKTYWNE TEKSTURY

Pracuj z gotowymi teksturami o wielu rozdzielczościach za pomocą Twoich ulubionych aplikacji, takich jak np. MARI, Mudbox lub Zbrush.

MAPOWANIE TYPU TRIPLANAR

Szybko dodasz gładkie tekstury, bez mapowania UV.

ZAOKRĄGLONE NAROŻNIKI

Generuj idealnie gładkie krawędzie podczas renderowania, bez dodatkowego modelowania.

LAYERED ALEMBIC WORKFLOWS

Wspiera Alembic 1.7 oraz warstwy, aby sprawnie poradzić sobie z danymi w Alembic oraz ich bieżącą aktualizacją.

DYNAMICZNA GEOMETRIA

Renderuj obszerne sceny dzięki obiektom proxy. Proxy w V-Ray efektywnie zastępują złożone geometrie sceny i ładują się tylko podczas renderowania.

PRZEKROJE W CZASIE RENDERINGU

Stworzysz złożone przekroje częściowe oraz sekcje używając dowolnej siatki obiektu.

WŁOSY I FUTRO

Renderuj realistyczne włosy efektywnie i bez zakłóceń. V-Ray zawiera w sobie opcje futra, zoptymalizowane programy cieniujące włosy oraz dodatki 3ds Max Hair&Fur, HairFarm i Ornatrix.

SPECJALNA GEOMETRIA

Twórz unikalną geometrię, np. nieskończone płaszczyzny, metalballe, izopowierzchnie, cząstki oraz siatki obiektów.

MGŁA, DYM, ATMOSFERA

Renderuj mgłę, dym, a także efekty atmosferyczne, które prawidłowo reagują na światło. Wprowadź regulatory nasilenia do pamięci podręcznej za pomocą Houdini, FumeFX oraz PhoenixFD.

GPU VOLUME RENDERING

GPU V-Ray’a wspomaga teraz zawrotnie szybki rendering efektów wolumetrycznych, jak dym, ogień lub mgła.

NIEBO I GŁĘBIA ATMOSFERY

Symuluje naturalnie wyglądające niebo o realistycznej głębi atmosfery.

KANAŁY RENDERINGU

40 niepowtarzalnie pięknych, użytecznych i matowych przejść, umożliwi większą kontrolę nad wyrenderowanymi obrazami podczas postprodukcji.

KANAŁ RENDERIGNU Z PEŁNYM WYBOREM OŚWIETLENIA

Teraz dzięki pełnemu wsparciu GI, odbić i załamań świetlnych uzyskasz poprawne wymieszanie oświetlania w procesie postprodukcji.

CRYPTOMATTE

Automatycznie tworzone ID powierzchni matowych ze wsparciem przeźroczystości, głębi ostrości oraz rozmycia w ruchu.


Polecane produkty