V-Ray: silnik renderujący dla 3ds Max | Fotorealistyczne wizualizacje

V-RAY 5 DLA 3DS MAX

Wyjdź poza rendering

Kup licencjęlubPobierz V-Ray dla 3ds Max
V-Ray dla 3ds Max

OPTYMALNE OPROGRAMOWANIE DO RENDERINGU 3D DLA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI WIZUALIZACJI I PRODUKCJI.

V-Ray dla 3ds Max to niezawodne oprogramowanie do renderingu. Cenione za wszechstronność zastosowania i zdolność do radzenia sobie z każdego rodzaju projektem – poczynając od masywnej i dynamicznej sceny z dużą ilością świateł, na wysublimowanej martwej naturze kończąc – to niezwykle przystępne rozwiązanie dla artystów i projektantów pracujących w przestrzeni 3D.

V-Ray 3ds Max | Najwyższa technologia renderingu dla każdego projektu

NAJWYŻSZA TECHNOLOGIA RENDERINGU DLA KAŻDEGO PROJEKTU.

Do wykonania prawdziwie fotorealistycznego renderingu, potrzebujesz wbudowanego i zoptymalizowanego raytracingu, które zapewni jakość oraz szybkość pracy, a także będzie przystosowane do skali projektu. V-Ray daje Ci moc do pracy z interaktywnym, super-szybkim renderingiem oraz renderingiem produkcyjnym o większym obciążeniu – a to wszystko z wykorzystaniem pełnych możliwości Twojego sprzętu CPU i GPU.

V-Ray 3ds Max | Stworzony aby podołać najtrudniejszym scenom

Stworzony aby podołać najtrudniejszym scenom.

Gdy pracujesz przy największej scenie jaką w życiu widziałeś, zdecydowanie potrzeba Ci silnika, który Cię nie zawiedzie. Miliardy wielokątów? Tysiące świateł? V-Ray da sobie z tym radę. Z V-Ray wyrenderujesz cokolwiek chcesz. Oświetlenie adaptacyjne, obiekty proxy, rendering sieciowy – to cały arsenał niezawodnych funkcji, który czeka w zasięgu Twojej ręki.
Zobacz cechy produktu

V-Ray 3ds Max | Postprodukcja renderów bez dodatkowych narzędzi

Postprodukcja renderów bez dodatkowych narzędzi.

V-Ray wyposaża Cię w kompletny zestaw do oświetlenia, cieniowania i narzędzi do redneringu – wszystko zintegrowane z 3ds Max. Zaprojektowany na nowo V-Ray Frame Buffer, zaopatrzony w mikser oświetlenia i kompozytor warstw oznacza tyle, że jedno narzędzie możesz wykorzystać na wiele sposobów – nie musisz korzystać z kilku różnych aplikacji.
Zobacz co nowego

V-Ray 3ds Max | Szybkie i proste renderowanie w chmurze

Uwolnij swój sprzęt dzięki szybkiemu i prostemu renderowaniu w chmurze.

Zamień swój komputer w superkomputer dzięki łatwemu dostępowi do renderingu w chmurze, bezpośrednio z poziomu V-Ray. Pracuj nad swoimi projektami i renderuj w tym samym czasie.
Dowiedz się więcej

V-Ray 3ds Max | Płynna praca z innymi programami

Płynna praca z innymi programami.

V-Ray jest kompatybilny z większością popularnych rozszerzeń dla 3ds Max – Substance, Forest Pack, Railclone, Ornatrix, Tyflow, Phoenix FD i innymi. V-Ray to także idealne rozwiązanie wspierające otwarte standardy, takie jak Alembic, OSL, OpenColorIO, a teraz także ACEScg.

CO NOWEGO W WERSJI 5

V-Ray 5 daje Ci więcej możliwości niż kiedykolwiek wcześniej. Łącz rendery i rozświetlaj swoje sceny na nowo w odnowionym Frame Buffer V-Ray. Szybko ustawiaj materiały dzięki nowym wstępnym ustawieniom i korzystaj z ponad 500 gotowych modułów cieniujących. V-Ray 5 pomaga Ci oszczędzać czas i sprawia, że rendery wyglądają jeszcze lepiej.

V-Ray for 3ds Max Video
V-Ray 3ds Max | Miksowanie oświetlenia

Miksowanie oświetlenia

Eksploruj możliwości oświetlenia w czasie rzeczywistym. Użyj funkcji LightMix w nowym V-Ray Frame Buffer aby eksperymentować ze zmianami w oświetleniu w wykonanym renderze, zachowuj kombinacje i odkrywaj ulepszenia, które chciałbyś zobaczyć w swojej scenie.

V-Ray 3ds Max | Kompozytor warstw

Kompozytor warstw

Nowy kompozytor warstw umożliwi podkręcenie i ukończenie Twoich obrazów bezpośrednio w nowym V-Ray Frame Buffer – bez potrzeby korzystania z oddzielnych aplikacji do postprodukcji.

V-Ray 3ds Max | Manager materiałów

Manager materiałów

Efektywna wyszukiwarka biblioteki wyposażonej w ponad 500 gotowych do wykorzystania materiałów, takich jak metal, szkło, drewno i wiele innych.

V-Ray 3ds Max | Wstępne ustawienia materiałów

Wstępne ustawienia materiałów

Oszczędność czasu w tworzeniu popularnych materiałów dzięki ustawieniom dla aluminium, chromu, szkła i wielu innych.

V-Ray 3ds Max | Podglądy matariału

Podglądy matariału

Próbki nowo wyrenderowanych materiałów dokładnie pokażą Ci jak będzie wyglądał dany materiał.

V-Ray 3ds Max | Powłoka wierzchnia

Powłoka wierzchnia

Dodając powłokę odbijającą światło bezpośrednio w zaktualizowanym V-Ray Material, oszczędzasz czas na tworzenie materiału oraz czas renderingu.

V-Ray 3ds Max | Warstwa połysku Sheen

Warstwa połysku Sheen

Twórz miękkie tkaniny takie jak jedwab, aksamit czy satyna z pomocą nowych opcji Sheen dostępnej w zaktualizowanym V-Ray Material.

V-Ray 3ds Max | Randomizacja tekstury

Randomizacja tekstury

Wzbogać swoją scenę różnorodnością dzięki nowej mapie VRayUVWRandomizer oraz ustawieniom VRayMultiSubTex.

V-Ray 3ds Max | Stochastyczna tekstura kafelkowania

Stochastyczna tekstura kafelkowania

Automatyczne usuwanie błędów kafelkowania tekstury dzięki nowej opcji kafelkowania stochastycznego dostępnej w VRayUVWRandomizer.

V-Ray 3ds Max | Rozwinięty V-Ray Dirt

Rozwinięty V-Ray Dirt

Wyblakłe smugi oraz zabrudzenia w szczelinach będą proste w wykonaniu, dzięki ulepszonej opcji V-Ray Dirt, która teraz korzysta zarówno ze zjawiska okluzji otoczenia, jak i wewnętrznej.

V-Ray 3ds Max | Nowy model słońca i nieba

Nowy model słońca i nieba

Odtwarzaj subtelności zmierzchu gdy słońce znajduje się poniżej linii horyzontu korzystając z nowego modelu Sun and Sky.

CECHY PRODUKTU

V-Ray 3ds Max | Rendering CPU oraz GPU

Rendering CPU oraz GPU

Potężne renderowanie CPU i GPU dostosowane do wymagań produkcji high-end. V-Ray GPU CUDA renderuje zarówno na CPU jak i na GPU pozwalają w pełni wykorzystać cały sprzęt.

V-Ray 3ds Max | Denoiser AI Nvidia

DENOISER AI NVIDIA

Błyskawicznie pozbędziesz się szumów podczas renderowania. Dzięki technologii odszumiania NVIDIA wspomaganej przez AI.

V-Ray 3ds Max | Wznawialny rendering

WZNAWIALNY RENDERING

Zatrzymaj swój render w dowolnym momencie i wznów tam gdzie skończyłeś.

V-Ray 3ds Max | Chaos Cloud

CHAOS CLOUD

Ulepszony eksport scen V-Ray dodaje obsługę większej liczby funkcji podczas renderowania w Chaos Cloud.

V-Ray 3ds Max | Usuwanie błędów w cieniowaniu

Usuwanie błędów w cieniowaniu

Łatwo wyizolujesz tekstury, materiały i geometrię aby usunąć błędy dużych zacieniowanych obszarów w V-Ray IPR i V-Ray GPU IPR.

V-Ray 3ds Max | Oświetlenie adaptacyjne

OŚWIETLENIE ADAPTACYJNE

Nowy algorytm, który niesamowicie przyśpieszy rendering Twoich scen z obecnymi wieloma źródłami światła.

V-Ray 3ds Max | Analiza oświetlenia

ANALIZA OŚWIETLENIA

Za pomocą nowych narzędzi analizy oświetlenia poprawnie zmierzysz poziomy światła w swojej scenie.

V-Ray 3ds Max | Bezbłedne oświetlenie

BEZBŁĘDNE OŚWIETLENIE

Imituj każdy rodzaj oświetlenia naturalnego lub sztucznego. Z takimi opcjami jak oświetlenia powierzchni, słońce i niebo oraz światła IES, możesz renderować artystycznie i zarazem bezbłędnie.

V-Ray 3ds Max | Global Illumination

GLOBAL ILLUMINATION

Wybieraj spośród kilku opcji globalnego oświetlenia – dokładnego, przybliżonego lub mieszanego.

V-Ray 3ds Max | Nowe efekty zadrapania i zakurzenia soczewki

Nowe efekty zadrapania i zakurzenia soczewki

Symuluj rzeczywiste efekty obiektywu aparatu dzięki proceduralnie generowanemu kurzowi i zadrapaniom.

V-Ray 3ds Max | Nowe efekty soczewki

Nowe efekty soczewki

Nowe efekty glare i bloom zostały całkowicie przeprojektowane, aby były szybsze i dokładniejsze niż kiedykolwiek.

V-Ray 3ds Max | Poruszona migawka

Poruszona migawka

Emuluj zniekształcone efekty rozmycia ruchu, typowe dla cyfrowych kamer wideo i telefonów komórkowych

V-Ray 3ds Max | Aparat typu -Wyceluj, pstryknij-

APARAT TYPU „WYCELUJ, PSTRYKNIJ”

Idealne rendery są tak łatwe jak robienie zdjęć, dzięki nowemu automatycznemu balansowi ekspozycji i bieli.

V-Ray 3ds Max | Fotorealistyczne aparaty

FOTOREALISTYCZNE APARATY

Pracuj jak fotograf. Realny aparat pozwoli Ci utrwalać obrazy z zachowaniem szczegółowej głębi, a także uzyskasz filmowy efekt rozmycia w ruchu.

V-Ray 3ds Max | Rzeczywistośc wirtualna

RZECZYWISTOŚĆ VIRTUALNA

Doświadcz swojego projektu w rzeczywistości wirtualnej. Dodaj zawartość do urządzenia w technologii VR, np. Samsung Gear VR.

V-Ray 3ds Max | Materiał włosów fizycznych

MATERIAŁ WŁOSÓW FIZYCZNYCH

Renderuj bardziej realistycznie wyglądające włosy dzięki ustawieniu poprawnych odblasków i koloru melaniny.

V-Ray 3ds Max | Metaliczność

METALICZNOŚĆ

Materiał V-Ray dodaje wspracie shader’ów PBR za pomocą nowych ustawień metalicznych refleksów.

V-Ray 3ds Max | Materiał V-Ray Switch

MATERIAŁ V-RAY SWITCH

Nałóż kilka materiałów na ten sam obiekt, a podczas renderingu wybierz, który chcesz.

V-Ray 3ds Max | Materiał AllSurface

MATERIAŁ ALSURFACE

Shader ogólnego zastosowania stworzony przez Andersa Langlands’a zawiera wbudowane ustawienia SSS, popularny dla ludzkiej skóry.

V-Ray 3ds Max | Lśniące soczewki Fresnela

LŚNIĄCE SOCZEWKI FRESNELA

Nowy, odwzorowany fizycznie model odbicia.

V-Ray 3ds Max | Wsparcie biblioteki materiałów Chaos Scans

WSPARCIE BIBLIOTEKI MATERIAŁÓW Chaos Scans

Ponad 650 zeskanowanych materiałów. Zaimportujesz i wyrenderujesz bezpośrednio w V-Ray.

V-Ray 3ds Max | Efektywne tekstury

EFEKTYWNE TEKSTURY

Pracuj z gotowymi teksturami o wielu rozdzielczościach za pomocą Twoich ulubionych aplikacji, takich jak np. MARI, Mudbox lub Zbrush.

V-Ray 3ds Max | Mapowanie typu Triplanar

MAPOWANIE TYPU TRIPLANAR

Szybko dodasz gładkie tekstury, bez mapowania UV.

V-Ray 3ds Max | Zaokrąglone narożniki

ZAOKRĄGLONE NAROŻNIKI

Generuj idealnie gładkie krawędzie podczas renderowania, bez dodatkowego modelowania.

V-Ray 3ds Max | Layered Alembic Workflows

LAYERED ALEMBIC WORKFLOWS

Wspiera Alembic 1.7 oraz warstwy, aby sprawnie poradzić sobie z danymi w Alembic oraz ich bieżącą aktualizacją.

V-Ray 3ds Max | Dynamiczna geometria

DYNAMICZNA GEOMETRIA

Renderuj obszerne sceny dzięki obiektom proxy. Proxy w V-Ray efektywnie zastępują złożone geometrie sceny i ładują się tylko podczas renderowania.

V-Ray 3ds Max | Przekroje w czasie renderingu

PRZEKROJE W CZASIE RENDERINGU

Stworzysz złożone przekroje częściowe oraz sekcje używając dowolnej siatki obiektu.

V-Ray 3ds Max | Włosy i futro

WŁOSY I FUTRO

Renderuj realistyczne włosy efektywnie i bez zakłóceń. V-Ray zawiera w sobie opcje futra, zoptymalizowane programy cieniujące włosy oraz dodatki 3ds Max Hair&Fur, HairFarm i Ornatrix.

V-Ray 3ds Max | Specjalna geometria

SPECJALNA GEOMETRIA

Twórz unikalną geometrię, np. nieskończone płaszczyzny, metalballe, izopowierzchnie, cząstki oraz siatki obiektów.

V-Ray 3ds Max | Mgła, dym, atmosfera

MGŁA, DYM, ATMOSFERA

Renderuj mgłę, dym, a także efekty atmosferyczne, które prawidłowo reagują na światło. Wprowadź regulatory nasilenia do pamięci podręcznej za pomocą Houdini, FumeFX oraz PhoenixFD.

V-Ray 3ds Max | GPU volume rendering

GPU VOLUME RENDERING

GPU V-Ray’a wspomaga teraz zawrotnie szybki rendering efektów wolumetrycznych, jak dym, ogień lub mgła.

V-Ray 3ds Max | Niebo i głębia atmosfery

NIEBO I GŁĘBIA ATMOSFERY

Symuluje naturalnie wyglądające niebo o realistycznej głębi atmosfery.

V-Ray 3ds Max | Kanały renderingu

KANAŁY RENDERINGU

40 niepowtarzalnie pięknych, użytecznych i matowych przejść, umożliwi większą kontrolę nad wyrenderowanymi obrazami podczas postprodukcji.

V-Ray 3ds Max | Pełny wybór oświetlenia

KANAŁ RENDERIGNU Z PEŁNYM WYBOREM OŚWIETLENIA

Teraz dzięki pełnemu wsparciu GI, odbić i załamań świetlnych uzyskasz poprawne wymieszanie oświetlania w procesie postprodukcji.

V-Ray 3ds Max | Cryptomatte

CRYPTOMATTE

Automatycznie tworzone ID powierzchni matowych ze wsparciem przeźroczystości, głębi ostrości oraz rozmycia w ruchu.

Wymagania V-Ray 5 dla 3ds Max

Windows 8.1 lub nowszy

Procesor:
  • Intel® Core™ 1 generacji lub kompatybilny z SSE4.2 support (x64)
Pamięć RAM:
  • Minimum 8 GB RAM, rekomendowane 64 GB RAM
TCP/IP:
  • Aktualnie wspierany jest tylko IPv4
Wersja 3ds Max:
  • 3ds Max 2016 lub nowszy
Serwer licencji:
  • 5.5.0. lub nowszy
Wsparcie GPU:
  • NVIDIA CUDA z funkcją obliczeniową 5.2, Karty graficzne NVIDIA Maxwell-, Pascal-, Volta- i Turing- z najnowszymi sterownikami lub chociaż wersją 442.54 sterowników
  • NVIDIA RTX z funkcją obliczeniową 5.21: Karty RTX z najnowszym zalecanym sterownikiem wideo lub wersją 442.54
  • 2 GB pamięci VRAM

Polecane produkty