V-RAY NEXT DLA 3DS MAX

V-RAY NEXT DLA 3DS MAX

Inteligentniejsze, szybsze i bardziej wydajne renderowanie niż kiedykolwiek wcześniej

Kup licencjęlubPobierz V-Ray dla 3ds Max
V-Ray dla SketchUp

Przedstawiamy kolejną generację silników renderujących.

Inteligencja scen V-Ray Next zapewnia szybszy ray tracing, czystsze próbkowanie oraz jeszcze bardziej poprawny rendering. To oznacza, że będziesz pracować mądrzej – nie ciężej – dzięki zautomatyzowaniu opcji, które do tej pory zabierały cenny czas.

JAKOŚĆ

V-Ray dla 3ds Max oferuje gamę zróżnicowanych opcji oświetlenia, cieniowania oraz narzędzia do renderowania, dzięki którym stworzysz fotorealistyczne obrazy i animacje.

SIŁA

Zaprojektowany po to, by sprostać najbardziej wymagającym technicznie projektom oraz scenom, V-Ray to narzędzie, które daje Ci siłę niezbędną do wyrenderowania czegokolwiek stworzonego w 3dsMax.

SZYBKOŚĆ

Poświęcaj mniej czasu na oczekiwanie, a więcej na bycie kreatywnym i dostarczaj swoje projekty bez opóźnień.

KREATYWNA KONTROLA

V-Ray dla 3ds Max oddaje kontrolę w Twoje ręce. Jego wszechstronny zestaw funkcji, pozwala Ci wybrać najbardziej optymalne podejście do projektu.

INTELIGENTNA INTEGRACJA

V-Ray jest idealnie zintegrowany z programem 3ds Max więc przepływ Twojej pracy będzie płynny i bezproblemowy.

STANDARD W BRANŻY

Każdego dnia V-Ray dla 3da Max służy artystom i projektantom światowej klasy w ich codziennej pracy, podczas tworzenia niepowtarzalnych obrazów i projektów.

CO NOWEGO W WERSJI NEXT

V-Ray Next for 3ds Max, aktualizacja 3 — V-Ray GPU z obsługą RTX już dostępne.

V-Ray for SketchUp Video

V-RAY NEXT dla 3DS MAX, Aktualizacja 2

Aktualizacja 2 V-Ray do 3ds Max wprowadza ulepszenia VR Ray IPR i aktualizacje V-Ray GPU, aby poprawić proces pracy i umożliwić szybką optymalizację scen. Wydajne renderowanie jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek dzięki raportom Memory Tracking i Debug Shading w IPR.

V-Ray for SketchUp Video

V-RAY NEXT dla 3DS MAX, Aktualizacja 1

W 1 aktualizacji V-Ray Next dla 3ds Max, znajdziecie zupełnie nowy Viewport IPR dla szybszych interaktywnych procesów renderowania. Pracuj szybciej i twórz jeszcze lepiej wyglądające obrazy dzięki takim funkcjom jak dokładniejsze efekty obiektywu, a także szeregu ulepszeń renderowania GPU.

Optymalizacja procesu pracy

Aktualizacja 2 V-Ray dla 3ds Max dodaje ulepszenia IPR, Debug Shading oraz nowy raport Memory Tracking dla tekstur i obiektów, pozwalając zaoszczędzić czas i zoptymalizować sceny.

Dowiedz się więcej

Przyspieszenie V-RAY GPU

Zwiększ wydajność swojej karty graficznej V-Ray dzięki obsłudze RTX i najnowszym aktualizacjom karty graficznej V-Ray, w tym popularnemu modułowi cieniującemu alSurface dla skóry i mapie VRayDistanceTex.

Dowiedz się więcej

Nowe efekty

Wzbogać swoje projekty materiałem V-Ray Toon, aby stworzyć niefotorealistyczne efekty cieniowania. Lub skorzystaj z nowego efektu zadrapanego i zakurzonego obiektywu, aby symulować rzeczywiste style aparatu.

Dowiedz się więcej

CECHY PRODUKTU

Rendering CPU, GPU oraz hybrydowy

Potężne renderowanie CPU i GPU dostosowane do wymagań produkcji high-end. V-Ray GPU CUDA renderuje zarówno na CPU jak i na GPU pozwalają w pełni wykorzystać cały sprzęt.

GPU BUCKET RENDERING

Szybsza osiągi wielu procesorów graficznych na stacjach roboczych i renderowanie rozproszone, a także dodatkowa obsługa elementów renderujących Cryptomatte.

NIEZAWODNA INTELIGENCJA SCEN

Automatycznie analizuje Twoją scenę w celu zoptymalizowania renderingu – otrzymujesz najwyższą jakość w krótszym czasie.

Nowe Okno renderingu IPR i ulepszona interaktywność

Pracuj dalej podczas renderowania z nowym oknem renderingu IPR. Interaktywność w VR Ray IPR na procesorze jest teraz szybsza i wspiera efekty atmosferyczne.

V-RAY DENOISER

Automatycznie usuwa szum i skraca czas renderingu do 50%.

DENOISER AI NVIDIA

Błyskawicznie pozbędziesz się szumów podczas renderowania. Dzięki technologii odszumiania NVIDIA wspomaganej przez AI.

WZNAWIALNY RENDERING

Zatrzymaj swój render w dowolnym momencie i wznów tam gdzie skończyłeś.

Wsparcie dla CHAOS CLOUD

Ulepszony eksport scen V-Ray dodaje obsługę większej liczby funkcji podczas renderowania w Chaos Cloud.

ADAPTACYJNE OŚWIETLENIE DOME LIGHT

Szybsze, bardziej klarowne oraz dopasowane oświetlenie otoczenia. Do 7x prędzej niż do tej pory.

OŚWIETLENIE ADAPTACYJNE

Nowy algorytm, który niesamowicie przyśpieszy rendering Twoich scen z obecnymi wieloma źródłami światła.

GPU DISPERSION

Teraz dostępne w V-Ray GPU, renderuj bardzo dokładne załamania światła, które dzielą się na kolory komponentów.

ANALIZA OŚWIETLENIA

Za pomocą nowych narzędzi analizy oświetlenia poprawnie zmierzysz poziomy światła w swojej scenie.

BEZBŁĘDNE OŚWIETLENIE

Imituj każdy rodzaj oświetlenia naturalnego lub sztucznego. Z takimi opcjami jak oświetlenia powierzchni, słońce i niebo oraz światła IES, możesz renderować artystycznie i zarazem bezbłędnie.

GLOBAL ILLUMINATION

Wybieraj spośród kilku opcji globalnego oświetlenia – dokładnego, przybliżonego lub mieszanego.

Nowe efekty zadrapania i zakurzenia soczewki

Symuluj rzeczywiste efekty obiektywu aparatu dzięki proceduralnie generowanemu kurzowi i zadrapaniom.

Nowe efekty soczewki

Nowe efekty glare i bloom zostały całkowicie przeprojektowane, aby były szybsze i dokładniejsze niż kiedykolwiek.

Poruszona migawka

Emuluj zniekształcone efekty rozmycia ruchu, typowe dla cyfrowych kamer wideo i telefonów komórkowych

APARAT TYPU „WYCELUJ, PSTRYKNIJ”

Idealne rendery są tak łatwe jak robienie zdjęć, dzięki nowemu automatycznemu balansowi ekspozycji i bieli.

INTERAKTYWNE EFEKTY SOCZEWEK

W mgnieniu oka dodasz efekty świetlne wspomagane przez GPU, takie jak glare oraz bloom aby wzbogacić fotorealizm sceny. Efekty soczewki dopasujesz interaktywnie podczas trwania renderingu.

FOTOREALISTYCZNE APARATY

Pracuj jak fotograf. Realny aparat pozwoli Ci utrwalać obrazy z zachowaniem szczegółowej głębi, a także uzyskasz filmowy efekt rozmycia w ruchu.

RZECZYWISTOŚĆ VIRTUALNA

Doświadcz swojego projektu w rzeczywistości wirtualnej. Dodaj zawartość do urządzenia w technologii VR, np. Samsung Gear VR.

MATERIAŁ WŁOSÓW FIZYCZNYCH

Renderuj bardziej realistycznie wyglądające włosy dzięki ustawieniu poprawnych odblasków i koloru melaniny.

Kontrola parametrów włosów

Materiał V-Ray Physical Hair dodaje nowe elementy sterujące Glint i Glitter, zapewniając jeszcze lepsze rozjaśnienie.

METALICZNOŚĆ

Materiał V-Ray dodaje wspracie shader’ów PBR za pomocą nowych ustawień metalicznych refleksów.

MATERIAŁ V-RAY SWITCH

Nałóż kilka materiałów na ten sam obiekt, a podczas renderingu wybierz, który chcesz.

WTYCZKA V-RAY MATERIAL & TEXTURE

Załaduj dowolną teksturę lub materiał dostępne dla V-Ray Standalone i wyrenderuj w V-Ray Next.

FIZYCZNIE ODWZOROWANE MATERIAŁY

Stwórz każdy rodzaj materiału fizycznego, od wielowarstwowej farby samochodowej po dopasowane rozproszenie podpowierzchniowe. Jesteś w stanie uformować każdy wymyślony przez siebie materiał.

MATERIAŁ ALSURFACE

Shader ogólnego zastosowania stworzony przez Andersa Langlands’a zawiera wbudowane ustawienia SSS, popularny dla ludzkiej skóry.

LŚNIĄCE SOCZEWKI FRESNELA

Nowy, odwzorowany fizycznie model odbicia.

WSPARCIE BIBLIOTEKI MATERIAŁÓW VRSCANS

Ponad 650 zeskanowanych materiałów. Zaimportujesz i wyrenderujesz bezpośrednio w V-Ray.

EFEKTYWNE TEKSTURY

Pracuj z gotowymi teksturami o wielu rozdzielczościach za pomocą Twoich ulubionych aplikacji, takich jak np. MARI, Mudbox lub Zbrush.

MAPOWANIE TYPU TRIPLANAR

Szybko dodasz gładkie tekstury, bez mapowania UV.

ZAOKRĄGLONE NAROŻNIKI

Generuj idealnie gładkie krawędzie podczas renderowania, bez dodatkowego modelowania.

LAYERED ALEMBIC WORKFLOWS

Wspiera Alembic 1.7 oraz warstwy, aby sprawnie poradzić sobie z danymi w Alembic oraz ich bieżącą aktualizacją.

DYNAMICZNA GEOMETRIA

Renderuj obszerne sceny dzięki obiektom proxy. Proxy w V-Ray efektywnie zastępują złożone geometrie sceny i ładują się tylko podczas renderowania.

PRZEKROJE W CZASIE RENDERINGU

Stworzysz złożone przekroje częściowe oraz sekcje używając dowolnej siatki obiektu.

WŁOSY I FUTRO

Renderuj realistyczne włosy efektywnie i bez zakłóceń. V-Ray zawiera w sobie opcje futra, zoptymalizowane programy cieniujące włosy oraz dodatki 3ds Max Hair&Fur, HairFarm i Ornatrix.

SPECJALNA GEOMETRIA

Twórz unikalną geometrię, np. nieskończone płaszczyzny, metalballe, izopowierzchnie, cząstki oraz siatki obiektów.

MGŁA, DYM, ATMOSFERA

Renderuj mgłę, dym, a także efekty atmosferyczne, które prawidłowo reagują na światło. Wprowadź regulatory nasilenia do pamięci podręcznej za pomocą Houdini, FumeFX oraz PhoenixFD.

GPU VOLUME RENDERING

GPU V-Ray’a wspomaga teraz zawrotnie szybki rendering efektów wolumetrycznych, jak dym, ogień lub mgła.

Szybka mgła GPU

Szybsze, lepsze próbkowanie mgły otoczenia pomaga szybko dodać głębię każdej scenie dzięki procesorowi graficznemu V-Ray.

NIEBO I GŁĘBIA ATMOSFERY

Symuluje naturalnie wyglądające niebo o realistycznej głębi atmosfery.

KANAŁY RENDERINGU

37 niepowtarzalnie pięknych, użytecznych i matowych przejść, umożliwi większą kontrolę nad wyrenderowanymi obrazami podczas postprodukcji.

Ulepszone elementy LIGHTING RENDER

Ulepszone przebiegi świetlne zapewniają spójne, wolne od artefaktów wyniki niezależnie od próbkowania światła, a także lepsze wsparcie dla Adaptive Dome Light.

KANAŁ RENDERIGNU Z PEŁNYM WYBOREM OŚWIETLENIA

Teraz dzięki pełnemu wsparciu GI, odbić i załamań świetlnych uzyskasz poprawne wymieszanie oświetlania w procesie postprodukcji.

CRYPTOMATTE

Automatycznie tworzone ID powierzchni matowych ze wsparciem przeźroczystości, głębi ostrości oraz rozmycia w ruchu.

V-RAY FRAME BUFFER

Przeglądaj, analizuj i końcowo przetwarzaj swoje rendery, bezpośrednio w zaawansowanym buforze ramki V-Ray. Możesz być pewien, że obrazy będą odpowiadały temu co wykonałeś.

WIELOJĘZYKOWE WSKAZÓWKI

Teraz wskazówki tooltips dostępne w kilku językach: japońskim, koreańskim, rosyjskim, portugalskim i hiszpańskim.

PRZYSTOSOWANY DO CHMURY

Nowa funkcjonalność sprawdzi Twoją scenę pod względem gotowości renderowania w chmurze z Linux i V-Ray Standalone.

ULEPSZONE KOREKTY KOLORÓW

Korekty kolorów VFB (w tym tło i LUT) można zapisać w ostatecznym renderowaniu jako nieprzetworzone pliki .vrimg lub OpenEXR. Można również kontrolować siłę LUT.


Polecane produkty