VRSCANS

Materiały vrscans

Najbardziej realistyczne materiały na świecie.
Ponad 1000+ fotorealistycznych materiałów dla Twoich projektów.

Kup licencjęlubPobierz VRscans

ŁATWY W UŻYCIU

Łatwy do nauki i łatwy w obsłudze. V-Ray dla SketchUp zaprojektowano po to byś nie tracił czasu.

Idealne materiały

Używaj materiałów VRscans jako perfekcyjnych kopii rzeczywistych materiałów albo jako bazę do budowy swojego własnego materiału.

SZYBSZA PRACA

Fotorealizm łatwy w użyciu. Dopracowanie shaderów, które trwało godzinami, teraz będzie gotowe po paru kliknięciach.

PERFEKCYJNE DOPASOWANIE

Pewność, że Twoje obiekty 3D będą wyglądać dokładnie jak w świecie rzeczywistym.

RODZINA V-RAY

VRscans zostały stworzone przez ten sam zespół, który wykreował V-Ray. Obydwa produkty współpracują razem bezproblemowo.

SZEROKI WYBÓR

Wybieraj z ponad 1000 wstępnie zeskanowanych, gotowych do użycia materiałów. Albo wyślij nam swoje własne próbki, a my zeskanujemy je za Ciebie.

Cechy produktu

V-Ray for SketchUp Video

Wsparcie GPU

VRscans are now compatible with V-Ray GPU for increased performance and flexibility.

V-Ray for SketchUp Video

VOLUMETRIC TRANSLUCENCY

VRscans materials can now capture translucency in volumetric materials with varying thickness.

NIESŁYCHANY FOTOREALIZM

VRscans stosuje sprzęt wysokiej jakości w celu uchwycenia tekstury materiału w doskonałej jakości. Bez straty szczegółów czy kolorów.

FIZYCZNE ODWZOROWANIE

VRscans tworzone są z tysięcy obrazów, które mają na celu uchwycenie dwukierunkowości funkcji tekstury materiału (BTF). Bardziej zaawansowane niż pojedynczy punkt BRDF, VRayscans odzwierciedlają rzeczywisty wygląd powierzchni oraz reakcje na oświetlenie.

RENDER ELEMENTS

VRscans now support separation into several render elements: clear coat reflections, direct light, indirect lighting by spawned rays, opacity and received caustics stored.

TRIPLANNAR MAPPING

VRscans mateirals can now be applied by proprietary triplannar mapping, which removes the need for explicit UV mapping.

ŁAYWE W UŻYCIU

VRscans nie wymagają wiedzy o budowie materiałów ani używania materiałów bazowych.

PŁYNNE UKŁADANIE

Powtarzanie materiałów VRscans, bez spojeń.

DOPASOWANIE

Bezpośrednio w programach Max lub Maya dostosujesz wygląd materiałów do swoich wymagań.

STWORZONE DLA V-RAY

Renderuj z V-Ray 3.5 lub wyższym, wiodącym w przemyśle silnikiem renderującym, przeznaczonym do efektów specjalnych, projektowania produktowego i architektonicznego oraz tworzenia wizualizacji.

FIZYCZNE MATERIAŁY

Renderuj szeroki wybór materiałów fizycznych, z uwzględnieniem plastiku, skóry, metalu, drewna czy tkanin.

LAKIERY SAMOCHODOWE

Symulacja farby samochodowej, wiernie oddającej szczegóły.

MATERIAŁY LUSTRZANE I HOLOGRAFICZNE

Renderuj złożone lustrzane i holograficzne powierzchnie.

MATERIAŁY PÓŁPRZEŹROCZYSTE

Pierwsza w przemyśle technologia zdolna skanować i renderować materiały półprzeźroczyste.

Galeria

VRScans Video
VRScans Video

Różne

VRScans Video

Tkanina

VRScans Video

Metal


Polecane produkty