PROFESJONALNY RENDERING DLA ARTYSTÓW I PROJEKTANTÓW

Pobierz program
© Eidos Montreal
JAKOŚĆ

V-Ray dla 3ds Max oferuje gamę zróżnicowanych opcji oświetlenia, cieniowania oraz narzędzia do renderowania, dzięki którym stworzysz fotorealistyczne obrazy i animacje.

SIŁA

Zaprojektowany po to, by sprostać najbardziej wymagającym technicznie projektom oraz scenom, V-Ray to narzędzie, które daje Ci siłę niezbędną do wyrenderowania czegokolwiek stworzonego w 3dsMax.

SZYBKOŚĆ

Poświęcaj mniej czasu na oczekiwanie, a więcej na bycie kreatywnym i dostarczaj swoje projekty bez opóźnień.

KREATYWNA KONTROLA

V-Ray dla 3ds Max oddaje kontrolę w Twoje ręce. Jego wszechstronny zestaw funkcji, pozwala Ci wybrać najbardziej optymalne podejście do projektu.

INTELIGENTNA INTEGRACJA

V-Ray jest idealnie zintegrowany z programem 3ds Max więc przepływ Twojej pracy będzie płynny i bezproblemowy.

STANDARD W BRANŻY

Każdego dnia V-Ray dla 3da Max służy artystom i projektantom światowej klasy w ich codziennej pracy, podczas tworzenia niepowtarzalnych obrazów i projektów.

Co nowego w wersji 3.6

PRZEGLĄD V_RAY 3.6 dla 3dsMAX

Odkryj wszystkie najnowsze funkcje. Teraz kompatybilne z 3ds Max 2018.

RENDERING HYBRYDOWY

Teraz procesor graficzny V-Ray CUDA renderuje tak samo dobrze na procesorach CPU jak procesory graficzne GPU, aby w pełni wykorzystać cały dostępny sprzęt.

NVIDIA NVLINK

Wspiera współdzieloną pamięć procesora w obrębie kart graficznych kompatybilnych z protokołem NVLink.

FULL LIGHT SELECT RENDER ELEMENT

Teraz pełne wsparcie globalnego oświetlenia, odbić i załamań świetlnych dla odpowiedniego rozłożenia oświetlenia.

CRYPTOMATTE

Automatycznie tworzone ID dla powierzchni matowych wraz ze wsparciem przezroczystości, głębi ostrości oraz rozmycia w ruchu.

Ostatnio dodane w wersji 3.5

Oświetlenie adaptacyjne

Nowy algorytm niesamowicie przyspieszający rendering scen z udziałem dużej ilości świateł.

UNOWOCZEŚNIONY RENDERING GPU

Znacząca poprawa prędkości oraz dodanie nowych, ważnych funkcji, jak np. Mipmapping na żądanie.

V-RAY IPR

W pełni interaktywny rendering produkcyjny.

LŚNIĄCE SOCZEWKI FRESNELA

Nowy, odwzorowany fizycznie model odbicia.

RENDERING START/STOP

Zatrzymaj swój render w dowolnym momencie, a potem zacznij od miejsca, na którym przerwałeś.

RENDEROWANIE VR NA ŻYWO

Z procesorem graficznym V-Ray’a możesz renderować interaktywnie do systemu Oculus Rift oraz HTC Vive.

V-RAY SCENE NODE

Imortuj i renderuj kompletne pliki scen utworzone w dowolnej aplikacji V-Ray.

INTERAKTYWNE EFEKTY SOCZEWEK

Wspomagane procesorem graficznym efekty glare oraz bloom, które uruchomisz i dopasujesz w trakcie renderingu.

MATERIAŁ ALSURFACE

Opracowany przez Andersa Langlands’a shader ogólnego zastosowania, zawiera wewnętrzne ustawienia SSS; idealnie sprawdza się podczas renderowania ludzkiej skóry.

MATERIAŁY MDL

Importuj i renderuj fizycznie odwzorowane materiały, stworzone przy użyciu języka definicji materiału (Material Definition Language) NVIDIA.

Cechy produktu

© Thomas Feiner
Wysoko zoptymalizowane renderowanie z wykorzystaniem CPU

Renderuj obrazy oraz animacje wysokiej jakości i rozdzielczości, dzięki technologii adaptacyjnego namierzania promieni. V-Ray używa fizycznie poprawnych metod do kalkulowania fotorealistycznego oświetlenia, materiałów oraz kamer. V-Ray został zoptymalizowany, w taki sposób by korzystać ze wszystkich procesorów wewnątrz złożonych urządzeń, dla uzyskania najszybszego możliwego renderowania.

© Dabarti Studio
Niewiarygodnie szybki rendering z wykorzystaniem GPU

Dostrajaj wygląd swoich scen w czasie rzeczywistym dzięki mocy procesora karty graficznej. Buduj materiały, ustawiaj aparat i interaktywnie dopasowuj oświetlenie w rzutach. Przejdź do Trybu Produkcji kiedy jesteś gotów wyrenderować ukończony obraz.

© Blackhaus
Global illumination

Wybieraj spośród kilku opcji globalnego oświetlenia – dokładnego, przybliżonego lub mieszanego.

© Forge & Morrow
Bezbłędne oświetlenie

Imituj każdy rodzaj oświetlenia naturalnego lub sztucznego. Z takimi opcjami jak oświetlenia powierzchni, słońce i niebo oraz światła IES, możesz renderować artystycznie i zarazem bezbłędnie.

© Studio Aiko
Fizycznie odwzorowane materiały

Stwórz każdy rodzaj materiału fizycznego, od wielowarstwowej farby samochodowej po dopasowane rozproszenie podpowierzchniowe. Jesteś w stanie uformować każdy wymyślony przez siebie materiał.

© Alessandro Bandinelli
Efektywne tekstury

Pracuj z gotowymi teksturami o wielu rozdzielczościach za pomocą Twoich ulubionych aplikacji, takich jak np. MARI, Mudbox lub Zbrush.

© Tonic CGI
Fotorealistyczne aparaty

Pracuj jak fotograf. Realny aparat pozwoli Ci utrwalać obrazy z zachowaniem szczegółowej głębi, a także uzyskasz filmowy efekt rozmycia w ruchu.

© Alexander Razgonyaev
Rzeczywistość virtualna i kamery specjalne

Doświadcz swojego projektu w rzeczywistości wirtualnej. Dodaj zawartość do urządzenia w technologii VR, np. Samsung Gear VR.

© Den Brooks
Dynamiczna geometria

Renderuj obszerne sceny dzięki obiektom proxy. Proxy w V-Ray efektywnie zastępują złożone geometrie sceny i ładują się tylko podczas renderowania.

© Thomas Deffet
Specjalna geometria

Twórz unikalną geometrię, np. nieskończone płaszczyzny, metalballe, izopowierzchnie, cząstki oraz siatki obiektów.

© NKI
Włosy i futro

Renderuj realistyczne włosy efektywnie i bez zakłóceń. V-Ray zawiera w sobie opcje futra, zoptymalizowane programy cieniujące włosy oraz dodatki 3ds Max Hair&Fur, HairFarm i Ornatrix.

© Federico Ciavarella
Mgła, dym, atmosfera

Renderuj mgłę, dym, a także efekty atmosferyczne, które prawidłowo reagują na światło. Wprowadź regulatory nasilenia do pamięci podręcznej za pomocą Houdini, FumeFX oraz PhoenixFD.

Pixomondo © Paramount Pictures
Render elements

37 unique beauty, utility and matte passes give you more control over your rendered images for compositing.

© Tendril
V-Ray frame buffer

Przeglądaj, analizuj i końcowo przetwarzaj swoje rendery, bezpośrednio w zaawansowanym buforze ramki V-Ray. Możesz być pewien, że obrazy będą odpowiadały temu co wykonałeś.

© NKI
V-RAY DENOISER

Automatycznie usuwa szum i skraca czas renderingu do 50%.

Niebo i głębia atmosfery

Symuluje naturalnie wyglądające niebo o realistycznej głębi atmosfery.

© Dabarti Studio
Zaokrąglone narożniki

Generuj idealnie gładkie krawędzie podczas renderowania, bez dodatkowego modelowania.

Próbkowanie adaptacyjne

Czystsze renderowanie z lepszą detekcją szumów.

Case Studies

© INK
INK - DOGFIGHTERS

Zainspirowani miłością do psów i samolotów, artyści z INK rozważnie połączyli cechy psich ras z samolotami okresu drugiej wojny światowej, aby stworzyć Dogfighters.