BIBLIOTEKA FOTOREALISTYCZNYCH MATERIAŁÓW

Ponad 650+ fotorealistycznych materiałów dla Twoich projektów

Kup licencję
Oliver Kossatz © PX Group
WIĘCEJ NIŻ TEKSTURY

VRscans to fotorealistyczna jakość oraz rzeczywiste interakcje z oświetleniem.

Idealne materiały

Używaj materiałów VRscans jako perfekcyjnych kopii rzeczywistych materiałów albo jako bazę do budowy swojego własnego materiału.

SZYBSZA PRACA

Fotorealizm łatwy w użyciu. Dopracowanie shaderów, które trwało godzinami, teraz będzie gotowe po paru kliknięciach.

PERFEKCYJNE DOPASOWANIE

Pewność, że Twoje obiekty 3D będą wyglądać dokładnie jak w świecie rzeczywistym.

RODZINA V-RAY

VRscans zostały stworzone przez ten sam zespół, który wykreował V-Ray. Obydwa produkty współpracują razem bezproblemowo.

SZEROKI WYBÓR

Wybieraj z ponad 600 wstępnie zeskanowanych, gotowych do użycia materiałów. Albo wyślij nam swoje własne próbki, a my zeskanujemy je za Ciebie.

Cechy produktu

© Rapid Images
NIESŁYCHANY FOTOREALIZM

VRscans stosuje sprzęt wysokiej jakości w celu uchwycenia tekstury materiału w doskonałej jakości. Bez straty szczegółów czy kolorów.

© Luca Veronese
FIZYCZNE ODWZOROWANIE

VRscans tworzone są z tysięcy obrazów, które mają na celu uchwycenie dwukierunkowości funkcji tekstury materiału (BTF). Bardziej zaawansowane niż pojedynczy punkt BRDF, VRayscans odzwierciedlają rzeczywisty wygląd powierzchni oraz reakcje na oświetlenie.

ŁAYWE W UŻYCIU

VRscans nie wymagają wiedzy o budowie materiałów ani używania materiałów bazowych.

PŁYNNE UKŁADANIE

Powtarzanie materiałów VRscans, bez spojeń.

DOPASOWANIE

Bezpośrednio w programach Max lub Maya dostosujesz wygląd materiałów do swoich wymagań.

Gavin Grigsby
STWORZONE DLA V-RAY

Renderuj z V-Ray 3.5 lub wyższym, wiodącym w przemyśle silnikiem renderującym, przeznaczonym do efektów specjalnych, projektowania produktowego i architektonicznego oraz tworzenia wizualizacji.

FIZYCZNE MATERIAŁY

Renderuj szeroki wybór materiałów fizycznych, z uwzględnieniem plastiku, skóry, metalu, drewna czy tkanin.

LAKIERY SAMOCHODOWE

Symulacja farby samochodowej, wiernie oddającej szczegóły.

MATERIAŁY LUSTRZANE I HOLOGRAFICZNE

Renderuj złożone lustrzane i holograficzne powierzchnie.

MATERIAŁY PÓŁPRZEŹROCZYSTE

Pierwsza w przemyśle technologia zdolna skanować i renderować materiały półprzeźroczyste.

Galeria

RÓŻNE METERIAŁY
TKANINA
METAL

BIBLIOTEKA VRSCANS

Biblioteka VRscans zawiera ponad 600 wstępnie zeskanowanych materiałów, gotowych do użycia w wizualizacjach 3D, tworzonych w programach 3ds Max oraz Maya. Rosnąca kolekcja zawiera próbki farb samochodowych, tkanin, skóry, drewna, plastiku, metalu i innych. Nasza rozbudowana wersja próbna to plugin VRscan wraz z nieograniczonym dostępem do biblioteki VRscans, za darmo przez 90 dni.

WYPRÓBUJ BIBLIOTEKĘ VRSCANS PRZEZ 90 DNI ZA DARMO

W pełni funkcjonalna wersja dla V-Ray dla SketchUp

W pełni funkcjonalna wersja dla V-Ray dla 3ds Max

W pełni funkcjonalna wersja dla V-Ray dla Maya

Ta wersja niedługo się pojawi