Pomoc techniczna dla oprogramowania
Nasi specjaliści zapewniają najwyższy poziom pomocy technicznej dla użytkowników w przypadku problemów z instalacją programu, jego niepoprawnym działaniem, aktywacją licencji, czy zarządzaniem danymi licencyjnymi.
Problemy prosimy zgłaszać przez stronę http://pomoc.progrupa.com lub na adres mailowy pomoc@progrupa.com.
Zakres pomocy technicznej nie obejmuje wsparcia przy projektowaniu, renderingu, ustawieniach oprogramowania itp. W takich przypadkach zachęcamy do udziału w szkoleniach lub konsultacjach on-line. Zastrzegamy, że odpowiedź nastąpi nie później niż w 1 dzień roboczy. Czas potrzebny na rozwiązanie problemu jest uzależniony od jego skomplikowania.
Przed wykonywaniem prac technicznych konieczne jest zabezpieczenie wszelkich danych znajdujących się na urządzeniu.
W przypadku samodzielnego wykonywania poleceń oraz korzystania z instrukcji udostępnionych ProGrupa Sp. z .o.o. klient wykonuje je na własną odpowiedzialność.
ProGrupa Sp. z .o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku działań związanych z zakresem pomocy technicznej.
SketchUp Pro
Pomoc techniczna zapewniana jest dla użytkowników, którzy posiadają wykupiony i aktualny Maintenance & Support dla najnowszej wersji programu. Przy zgłoszeniu prosimy o podanie numeru wsparcia technicznego i/lub numeru licencji. Prosimy o podanie numeru telefonu. Jeżeli licencja była zakupiona w ProGrupa pomocnym będzie także numer faktury lub zamówienia.
Silnik renderujący V-Ray
Pomoc techniczna zapewniana jest dla dwóch wersji oprogramowania wstecz. Przy zgłoszeniu prosimy o podanie informacji o wersji, sposobie licencjonowania (dongle/on-line), adresie e-mail przypisanym do licencji. Prosimy o podanie numeru telefonu.
Jeżeli licencja była zakupiona w ProGrupa pomocnym będzie także numer faktury lub zamówienia.